środa, 12 lipca 2017

67.Pojedynek odżywek na szybko! Balea Oil Repair odżywka do włosów bardzo zniszczonych i suchych oraz Cien Professional Odżywka odbudowująca z keratyną - moja opinia - tysiatestuje

Witam!
To już prawie 19tys wyświetleń i 120 osób obserwujących! z całego serca ogromnie dziękuję :)

W tym poście chciałabym przedstawić odżywki do włosów, które kupiłam, wypróbowałam i postanowiłam porównać właśnie tutaj - specjalnie dla Was :)


Wyżej Cien, niżej Balea :

Pierwszą odżywką, którą pragnę opisać jest odżywka do włosów marki Cien - czyli lidlowska.

Profesjonalna odżywka do włosów odbudowująca z keratyną Cien Professional


Kilka słów od producenta :
Profesjonalna odżywka do włosów odbudowująca z keratyną nie tylko wzmacnia włosy, ale także ułatwia ich rozczesywanie. 

Z obietnic producenta wynika, iż ma ona właściwości regenerujące i odbudowujące. Jest zapakowana w poręczną tubę, co ułatwia jej wydostawanie do samego końca. Jej konsystencja jest dosyć gęsta jak na odżywkę. Koloru białego. Ma piękny zapach - czym urzekła mnie już w sklepie. Przekonałam się też, że utrzymuje się na włosach aż do kolejnego mycia. Kupiłam ją za namową kuzynki i nie żałuję ! 
Kiedy nałożyłam mniejszą ilość moje włosy dosłownie ją pochłonęły, jednak nie na tyle jak inne odżywki - te bardziej "zdrowe". Nałożyłam zatem więcej, włosy bez problemu się rozczesały. Odczekałam kilka minut i spłukałam to co na nich było, pozostawiając je do lekkiego osuszenia, po czym chwyciłam za suszarkę i prostownicę. W dotyku włosy były powalająco miękkie, czego kompletnie się po niej nie spodziewałam! Oddaję ukłony zatem w stronę producenta, dobra dociążająca odżywka ze składnikami, których moje zniszczone i puszyste włosy potrzebują do tego, by się w miarę prezentować hahaha :)


Druga, którą kupiłam i wypróbowałam jest :

Balea Professional, Oil Repair, Spulung (Odżywka do włosów suchych i zniszczonych)




 Kilka słów producenta : Profesjonalna odżywka do suchych i zniszczonych włosów, zawierająca pielęgnujący olejek arganowy. Nawilżający kompleks z białka pszenicy, pantenol oraz gliceryna stymulują i pobudzają cebulkę włosa oraz wzmacniają całą jego strukturę.

Kupiłam ją w drogerii DM. Również zapakowana w poręczną tubę, tak jak ta wyżej. Konsystencja taka, jaką odżywka powinna mieć. Barwa mleczna. Zapach przyjemny, jednak nie utrzymuje się długo na włosach, zaledwie kilka godzin. Nadaje włosom połysk, ułatwia rozczesywanie, jednak nie dociąża ich wystarczająco. Nie ma efektu WOW.
Myślę, że może być dobra do włosów mniej wymagających. Dla moich niestety - to za mało.


13 komentarzy:

  1. Nie miałam tych odżywek, ale ciekawią mnie produkty Balea;) również obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę odżywkę Cien, bardzo miło wspominam, muszę do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mialam jeszcze tych odzywek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To z cien znam ale nie bardzo jej ufam :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś te odżywki i w ogóle się u mnie nie sprawdziły ☺️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń

  7. Ja nie miałam żadnej z tych odżywek, na razie używam bananaowego kallosa i bardzo podoba mi się jego działanie na moich włosach, więc pewnie na jakiś czas przy nim zostane ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam tych odżywek. Na razie testuję serię, która chroni włosy przed słońcem.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę zapolować na tą pierwszą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam odzywkę z Balea:) swietnie sprawuje się na moich włosach
    ogolnie kocham tę markę!! :) odzywki, szampony, zele do kąpieli, bomba

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie muszę mieć odżywkę z marki Cien ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ani jednej ani drugiej 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam odżywkę z balea i całkiem fajna.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥