środa, 31 maja 2017

64. Maska do włosów Pro - Keratin Refill Loreal, moja opinia - tysiatestuje

Dzień dobry!
Szukałam ostatnio informacji na temat masek do włosów Loreal z serii Expert. Szukałam na blogach, przekopywałam internety wzdłuż i wszerz.. Niestety nie znalazłam zadowalającej mnie treści. Postanowiłam więc umilić życie osobom zainteresowanym.. i przedstawię Wam maskę, którą miałam okazję użyć ;)


Professionnel, Serie Expert, Pro - Keratin Refill, Correcting Care Masque (Maska z keratyną)


Kilka słów od producenta : Ochronno - regeneracyjna maska keratynowa do włosów zniszczonych i łamliwych. Maska odbudowująca i regenerująca naruszone struktury wewnętrzne zniszczonych włosów. Jest to maska korygująca uszkodzone partie włosa dzięki kompleksowi Pro - Keratin, który działa regeneracyjnie na poziomie komórkowym włosów. Likwiduje widoczne zniszczenia powstałe w wyniku działania warunków zewnętrznych. Uelastycznia i dba o nawilżenie włosów, co czyni je aż o 70% mniej podatnymi na złamania i uszkodzenia. Maska polecana jest w okresie zimowym i po zimie, by zregenerować uszkodzenia powstałe w wyniku działania niskich temperatur. Może być stosowana przez cały rok.




Skład :
  • Aqua,
  •  
  • eteryl alcohol,
  •  
  • Paraffinum Liquidum,
  • Dipalmitoylethyl HydroxyethylmoniumMethosulfate,
  • Cetyl Esters,
  •  
  • Cetrimonium Chloride,
  • Methylparaben,
  •  
  • Citric Acid,
  • Sodium Benzoate,
  •  
  • Ethyl-,
  •  
  • Linalool,
  •  
  • Arginine,
  • Chlorhexidine,
  •  
  • dihydrochloride,
  • Glutamic Acid,
  •  
  • Hexyl Cinnamal,
  • Butylphenyl Methylpropional,
  •  
  • Limonene,
  • Benzylalcohol,
  •  
  • Benzyl Salicylate,
  •  
  • Serine,
  • Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein,
  • Citronellol,
  •  
  • 2-olea-mido-1,
  •  
  • 3octadecanediol,
  • EuterpeOleracea Fruit Extract, Parfum  
Kiedy nałożyłam ją na włosy po umyciu.. na prawdę spodziewałam się spektakularnego nawilżenia i wygładzenia. Gdy nakładam na włosy taki specyfik lubię czuć, że włosy już podczas tej czynności stają się gładsze, że czuć, że ta maska rzeczywiście coś daje. Nie powiem, że nie nawilżyły się wcale, że nie dociążyły, bo tak się stało, ale liczyłam tak na prawdę na o wiele mocniejsze efekty. 
Chciałam kupić sobie ją na wypróbowanie, ale trochę szkoda było mi wyrzucić tyle kasy na produkt, który nie wiem czy mi pomoże. Nadarzyła się okazja, że ma ją teściowa i takim sposobem użyłam jej już dwa razy, pomyślałam, że dam jej jeszcze szansę. Ma przyjemny zapach, gęstą konsystencję jak na maskę, ale dla mnie to jeszcze za mało. Może siostry z serii expert są lepsze w efektach? Chciałabym bardzo to sprawdzić, bo chciałabym pozytywnie wpłynąć na moją wiecznie spuszoną czuprynę, która po rozjaśnianiach woła o pomstę do nieba. I tak już doprowadziłam je do normalności, choć dla mnie wciąż za mało.
Używałyście kiedyś? jakieś spostrzeżenia??

xoxo, Tysia :)

10 komentarzy:

  1. Nie miałam jej, ale niekoniecznie mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się męczę z puszącymi się włosami...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tej maski :) ale od siebie mogę polecić maskę drożdżową Agafii- u mnie efekt był zadowalający i myślę, że mogłaby sprostać również Twoim wymaganiom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dziekuje, poszukam i wyprobuje :)

      Usuń
  4. Kompletnie nie znam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful product! Very interesting review!
    Have a lovely day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Great pictures dear, love this post ! :-) <3

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/06/life-is-gucci.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jeszcze testować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post and product really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie testowałam jej :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥