czwartek, 11 maja 2017

62. Coś pozytywnego :) recenzja podkładu Bielenda Matt i podkładu Catrice HD Liquid Coverage - tysiatestuje

Witajcie kochane !
Wracam do Was ze zdwojoną siłą, akumulatory naładowane, prawo jazdy zdane , teraz czas powrotu do bloga oraz powrotu do Niemiec!:)
Przepraszam Was po raz kolejny za nieobecność, teraz wszystko nadrobię❤
W dzisiejszym poście postanowiłam narzucić pewien temat, a mianowicie to, że... Mamy już wiosnę! Bywały cieplejsze dni w tym roku, ponieważ no mamy już maj.. a za oknem aktualnie 10 stopni u mnie.. cóż.. Nie mniej jednak:
Wszystko budzi się do życia, ptaszki śpiewają, drzewa zrobiły się zielone, a ludzie zaczynają się rozbierać i nosić coraz mniej ubrań. No i tutaj chciałabym się na chwilkę zatrzymać..
Dlaczego przy 15° na dworze w listopadzie chodzimy w kurtce, a przy 15° w marcu już na krótkim rękawie ? :D
Komicznie to wygląda, teraz jest taki czas, że jedni chodzą w szalach i czapkach, a inni w trampkach i na bluzie😂😂
Jeśli już mówimy na temat wyglądu.. chcialabym nawiązać też do tego , że każda z nas wygląda podobnie.
Siedzę aktualnie w galerii ,obserwuję ubiór kobiet.. młode dziewczyny - torebka shopperka,  krótka kurtka , legginsy i adidasy.  KAŻDA TAK SAMO TYLKO W INNYCH KOLORACH 🙈 mózg staje, głowa boli !
Niektóre z nas się wyróżniają, mają swój własny styl, jednak zdecydowanie większość podąża za tym co "modne". Takie czasy, co zrobić :)
Przygotowałam dziś też dla Was opinie pewnej wspaniałej wspaniałości którą odkryłam za niewielkie pieniądze, mianowicie

Bielenda, Make-Up Academie, Naturalny fluid matujący Matt



Kilka słów od producenta: 
Matujący fluid w marki Bielenda poprawia wygląd cery mieszanej i tłustej.
- Matuje skórę,
- nadaje jej aksamitne wykończenie oraz jednolity wygląd.
- Połączenie pigmentów i składników pudrowych korzystnie wpływa na wygląd skóry: poprawia jej odcień, tuszuje niedoskonałości, przebarwienia i drobne zmarszczki.
- Fluid dopasowuje się do cery, dając naturalny i świeży efekt,
- lekka, nietłusta konsystencja nie obciąża jej.
- Jedwabista, nasycona mikropigmentami formuła adaptuje się do światła i kształtu twarzy, precyzyjnie rozprowadza, zapewniając jednolity efekt.
Fluid zawiera witaminę B3, która reguluje wydzielanie sebum, ogranicza błyszczenie i zmniejsza widoczność porów. 


   No jak dla mnie rewelacja! Kupiłam go na promocji w Rossmannie za 9.99zł , idealnie matuje, przykrywa wszystko, co powinien, utrzymuje się wiele godzin , tak więc jest trwały jak na tak tani produkt. Zaopatrzyłam się już w trzy sztuki , jak to mówią "na zaś" 😂😂
Ja mam kolorek numer 2, idealnie dopasował się do koloru mojej skóry po zimie :). Wrócę do niego na pewno!
Drugi podkład, masakryczna pomyłka w moim przypadku...

HD Liquid Coverage Foundation (Płynny podkład)


Kilka słów od producenta :
Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin. Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!

Ma wygodną pipetkę, którą nabieramy podkład i aplikujemy na buzię, jednak dla mnie jego konsystencja jest zbyt rzadka. Kiedy myślałam,że pomalowałam się dobrze - po kilku h spojrzałam w lustro w świetle dziennym.. I przeżyłam szok! same plamy i smugi! Natychmiast myłam i nakładałam ten z Bielendy... A ten oddałam w spadku ;)
Możliwe, że to moja wina, może za dużo go nałożyłam, może moja skóra jest zbyt tłusta i właśnie w taki sposób się to wszystko wydarzyło. No cóż, może jeszcze wezmę od mamy i spróbuję, jednak to nie jest podkład dla mnie. :)

Mialyscie z nimi styczność? Jeśli tak, to jakie wrażenia?
Xoxo, Tyśka :)

24 komentarze:

  1. Dostałam ostatnio próbkę tego fluidu z bielendy i muszę przyznać , ze jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam do czynienia z tym podkładem, ale rzeczywiście fajnie się prezentuje.
    Kochana, chętnie dodaję Twój blog do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cie gościć ! Odwiedze na pewno:)

      Usuń
  3. Miałam wersję kryjącą tego podkładu z Bielendy i byłby ok, gdyby nie kolor-nr 1 był dla mnie o wiele za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, każdy ma inny kolor :) mi się wkomponował idealnie 👌

      Usuń
  4. Mam ten z Catrice i jestem bardzo zadowolona, ale konsystencja rzeczywiście bardzo rzadka jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie przepadam za podkładami firmy Catrice. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie mam zamiar spróbować tego z Catrice bo wiele pozytywnych opinii o nim słyszałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię markę Bielenda, ale przyznam szczerze, że nie miałam pojęcia, że ma fluidy :D muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tego co wiem , to te podklady mają od niedawna:)

      Usuń
  8. U mnie o dziwo upał na dworze, normalnie jakieś jaja :) Anomalia pogodowe mamy :) A czym Kochana nakładałaś ten podkład od Catrice? Ja go używam i jest on moim jednym z ulubuonych ;) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzywam pedzla, nakladalam tez palcami i no niestety wszystko mi splywalo :\

      Usuń
  9. Ja mam ten z Catrice. Może nie jest to podkład dla mnie idealny, ale sprawdza się całkiem nieźle u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten z Bielendy chętnie bym wypróbowała, tym bardziej, że cena fajna. Tylko czy kolor będzie dla mnie odpowiedni, potrzebuję bardzo jasnego.
    Gratuluję zdania prawa jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie było zupełnie na odwrót - podkład Catrice wyglądał niczym druga skóra, a ten z Bielendy... tragedia, efekt maski już przy cienkiej warstwie, z daleka widać "tapetę" na twarzy - nie do takiej jakości jestem przyzwyczajona :P Jak dla mnie to podkład jak z lat 90' :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny typ skóry;)

      Usuń
    2. Dokładnie, dlatego nie istnieje jeden podkład idealny :D

      Usuń
  12. Kurde a właśnie się szykuje do kupna tego catrice, może u mnie zda lepiej egzamin :D gdzie mieszkasz w Niemczech? Też jestem na zachodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi osobiście Bielenda bardzo pasuje, buziaki :*
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego z nich nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie perełki które kosztują nas grosze, a sprawdzają się dużo lepiej niż te drogie kosmetyki z "górnej półki" :) Na pewno jeżeli zobacze go w drogerii to go kupie po przeczytaniu Twojej opinii :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa tego podkładu z Catrice :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/05/new-things-from-newchiccom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥