wtorek, 21 lutego 2017

60. Efekty i opinie o wcierce do włosów Jantar - odżywka z wyciągiem z bursztynu - moja opinia - tysiatestuje

Witajcie! Minęło już trochę czasu od kiedy pisałam Wam o zakupie wcierki do włosów Jantar. Naczytałam się kiedyś o niej wieeeelu wieeelu pozytywnych opinii, jednak nigdy jakoś specjalnie nie zależało mi na jej kupnie. Teraz, od kiedy jestem w Polsce, byłam kilkukrotnie na zakupach w Biedronce. Uwielbiam działy z produktami kosmetycznymi, więc i tam zajrzałam. Na półeczce z boku stały sobie takie zastawione - właśnie Jantary, cztery buteleczki raptem. Spojrzałam na cenę.. i osłupiałam. Czytałam na blogach, że ceny są śmiesznie niskie , ale nie spodziewałam się, że będzie to cena 6zł! :) Bez wahania wrzuciłam jedno opakowanie do koszyka. Tego samego dnia wieczorem nałożyłam odżywkę na skórę głowy i łapami delikatnie wmasowywałam, a później TT, aż do wchłonięcia. Stało się to codziennym rytuałem, w środę minie miesiąc.
Czy są efekty? Czytajcie dalej...


Po pierwsze - po każdym myciu rozczesuję jeszcze mokre włosy. Podobno je to niszczy, jednak ja niestety nie mogę sobie pozwolić na odwrotną kolejność, bo moje włosy są podatne na kręcenie, wykręcanie we wszystkie strony i puszenie. Tak więc przy tym czesaniu od razu po myciu zauważyłam ogromną zmianę! Moje włosy NIE WYPADAJĄ!!! Zawsze przy tej czynności musiałam dwa razy opróżniać z włosów moją tangle teezer i dodatkowo kłaki walały się dosłownie wszędzie, teraz się to zmieniło, dwa trzy włosy to maksimum :) Bardzo mnie ucieszył taki efekt po tak taniej odżywce. Ale to nie koniec!


Pozbyłam się łupieżu, który czasem się u mnie pojawia. Kolejny plus - oczywiście wzrost włosów, czym jestem po prostu zachwycona! Na pewno kupię kolejne butelki przy wizycie w mieście, jak to mówią "na zaś" :D
 Teraz możecie zobaczyć efekt, chociaż na tych zdjęciach bardzo ciulowo to widać...


A po całej zużytej butelce : 


Zdjęcia na długości nie zrobilam , bo mam falowane włosy , nie chciało mi się specjalnie prostować , wiec wpadłam na genialny pomysł.  Przecież od czego są odrosty po farbie :p tak więc na widocznym wyżej zdjęciu - tyle włosy urosly mi przez miesiąc :)
 Jestem mega zadowolona!

15 komentarzy:

  1. kiedys spotkałam się z nia juz na jakims blogu ale nie miałam okazji testować osobiście :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt świetny! I pomyśleć, że mam tą wcierkę w domu i używam jej nieregularnie z powodu lenistwa, ehhh :D zmotywowałaś mnie do regularnego stosowania tego cudeńka! :)
    Świetny blog - dodaję do obserwowanych i zostaję na dłużej :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mojego skromnego kącika:
    https://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt świetny! I pomyśleć, że mam tą wcierkę w domu i używam jej nieregularnie z powodu lenistwa, ehhh :D zmotywowałaś mnie do regularnego stosowania tego cudeńka! :)
    Świetny blog - dodaję do obserwowanych i zostaję na dłużej :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mojego skromnego kącika:
    https://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ta wcierka niestety przesuszyła trochę skórę głowy, więc raczej nie skuszę się ponownie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ta wcierka od jakiegoś czasu - jak tylko skończę wodę brzozową to następna na pewno będzie ta wcierka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jantar jest super :) miałam, zużyłam i zamierzam kupić kolejne. Mnóstwo nowych włosów, a te, które już mam stały się lśniące i mocniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tej wcierki :) Efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze czaję się na tą wcierkę, ale jeszcze nie wpadła do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Jantar, chociaż dawno nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna planuję zakup, ale jakoś nie mogę się wybrać :D
    Obserwuję kochana :)
    Zapraszam do mnie ; diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba też się skuszę na tę wcierkę :)

    MÓJ BLOG: HTTP://KAAYEN.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosowałam ją kiedyś i byłam zadowolona. Co prawda nie było efektów jak po Kaminomoto, ale i cena inna. Nieźle wzmacnia włosy.
    www.duochrome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥