niedziela, 19 lutego 2017

59. Nowości, szaleństwo zakupowe, Rimmel Bielenda Isana i inne ;) - moja opinia - tysiatestuje

Witajcie po dziesięciu dniach ! :)

Niestety mój czas wolny jest ostatnio bardzo ograniczony , ponieważ ciągle się uczę , ciągle mam jazdy.. no i dzień za dniem umyka. :)
Korzystając z okazji , pobiegałam po sklepach w wielkim mieście (tak, byłam tez w Gdańsku zgodnie z planami) nakupowałam dużo nowości , więc będę miała o czym Wam opowiadać :) Zaraz biorę się za wklepywanie kolejnych postów "na zaś" .

W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać moje nowe nabytki i odkrycia, które myślę, że są warte uwagi :)


Zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami o szminkach z pepco - kupiłam i ja :)
Wybrałam kolor czerwony, widziałam, że cena to 4.99zl , a kiedy złapałam ją w ręce, była na niej czerwona karteczka z napisem "przecena". Podeszłam do kasy, tam lekkie zdziwienie. Zapłaciłam za nią 1.99zl ;D




Trwałość nie powala, jednak za takie pieniądze - jest dobra. :) 

Kolejny nowy nabytek - matujący fluid Bielenda :) 
Promocja w Rossmannie - 9zl z groszami :) 


Na zdjęciu mojej łapki wyżej - maznęłam trochę, żeby pokazać Wam kolor fluidu z opakowania numer dwa ;)
Trzyma się cały dzień, jest trwały i dobrze kryje. Nie zostawia plam kiedy schodzi, raczej dzieje się to równomiernie. Czasem po kilku godzinach wymaga poprawki w specjalnych miejscach, takich jak np niedoskonałości. Jestem pozytywnie zaskoczona firmą Bielenda, ceny nie są wysokie, coraz to różne nowości wchodzą w obrót, chcę wypróbować też olejek do ciała. :)
Zatem polecam! ;)

Chciałam też kupić eyeliner i tusz do rzęs. Przechodziłam przy okazji zakupów spożywczych przez dział z kosmetykami w Piotrze i Pawle. Nagle moim oczom ukazały się jakieś tam walentynkowe zestawy prezentowe takich firm jak Astor, Maybelline, Rimmel, itd. 
Wpadło mi w oko pudełko od Rimmel, był tam tusz Scandaleyes oraz Eyeliner Glam'eyes . Uwaga! Cena 21zł :D Nie zastanawiałam się dużo, pudełeczko powędrowało do koszyka. :)
Takim oto sposobem mam za małe pieniądze dwa dobre kosmetyki :)




 Dobry, lekko matowe wykończenie. Wiadomo o co chodzi, bez zbędnego rozpisywania. :)
Mam też żel pod prysznic z Isany, o pięknym orientalnym zapachu, za niecałe 4zł ;)
No i na wypróbowanie - maska do włosów mocno zniszczonych i łamliwych również Isana. Jeszcze nie użyłam, ale ważne by było dla mnie tylko to, żeby porządnie je dociążyła , bo moje włosy to nadal istne siano ;)



Coś z tych rzeczy wpadło Wam w łapki ? 


Tak na miłe zakończenie ;)
xoxo, Tysiaa 

13 komentarzy:

  1. O ja mam beżową pomadkę z Freedom. Również dałam za nią 1,99 i jestem zadowolona. Taka cena rekompensuje słabą trwałość :) Tego fluidu właśnie byłam ciekawa. Wczoraj szukałam o nim opinii także super, że napisałaś o nim parę zdać :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ bardzo proszę, polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  2. Maskę do włosów z pewnością muszę wypróbować. A o szminkach z pepco słyszę pierwszy raz! Chyba muszę się wybrać do tego sklepu i rozejrzeć za nimi. Przydatny post x Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj :) nie powala jakością i trwałością , ale za takie pieniądze śmieszne to warto :D

      Usuń
  3. Mialam podklad z Bielendy, nie powala, ale tez nie jest najgorszy. Szminke z freedomu tez uzywam czasem, maja szeroki wybor kolorow i za to plus no i cena, jednak trwalosc pozostawia wiele do zyczenia. No, ale czego wymagac za taka cene, heh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) podklad całkiem fajny jak dla mnie , za takie pieniądze to jest dobry :)

      Usuń
  4. Nie znam tych rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe rzeczy Ci wpadły :) choć osobiście muszę przyznać, że żadnej z nich nie miałam przyjemności używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy Kochana, jest w czym wybierać :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten podkład z Bielendy mnie kusi i coś czuje, że będzie mój na najbliższej promocji -49% w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel pod prysznic kusi mnie bardzo ♥
    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥