poniedziałek, 30 stycznia 2017

57. Dwufazowy spray do włosów Elseve Arginine Resist (różowy) - moja opinia - tysiatestuje

Cześć, cześć i czołem!

Jestem mile zaskoczona coraz większą ilością komentarzy i obserwatorów, proszę o więcej! Za wszystko się odwdzięczam, a to niesamowita motywacja do dalszego pisania :)
W poprzednim tygodniu wiele się nie działo, jednak przyszła do mnie paczka od neonail , którą zamówiłam w poprzedni weekend. Niestety nastąpił jakiś błąd i nie dostałam tego akrylu co chciałam i zaczęło się teraz dochodzenie przez maile kto co gdzie i jak popełnił błąd, co jest szczerze mówiąc uciążliwe, bo nie dostaję odpowiedzi tego samego dnia, że w ciągu 4 dni dostałam w odpowiedzi tylko 2 maile. Zachwalam tę firmę i zachwalać będę, bo dobre produkty, dobre ceny i jakościowo też wszystko super, ale jeśli chodzi o kontakt, to tam jest zdecydowanie za mało ludzi, skoro tyle muszę czekać na głupią odpowiedź. I teraz nie wiem, czy mogę dalej używać, czy mam odesłać, czy co mam robić! ;/

_________________
Za namową wielu z Was-blogerek, kupiłam sobie psikadełko do włosów, którego jeszcze nie miałam, a że akurat mój gliis kur się skończył - była to świetna okazja. Kupiłam wersję różową, choć zastanawiałam się nad czerwoną... za niecałe 13zł. :) ( drogerie prywatne w małych miejscowościach <3 ) 

Elseve, Arginine Resist, Dwufazowy eliksir (Ekspresowa odżywka pielęgnacyjna)


Ekspresowa odzywka pielęgnacyjna, wzbogacona argininą i serum pielęgnująco-nabłyszczającym. Natychmiastowa odbudowa włosów. Łatwe rozczesywanie, połysk, ochrona przed suszeniem i puszeniem. Włosy wyglądają na zadbane, są odżywione, maja piękny połysk.



Jak dla mnie coś wspaniałego! Rewelacyjne dociążenie, niesamowity zapach, wygodne opakowanie z atomizerem, piękny różowy kolor, co najważniejsze - świetnie ułatwia rozczesywanie włosów, idzie to bez oporów nawet przy konkretnym poplątaniu :) Zauważyłam scalenie końcówek i znaczną poprawę stanu włosów dzięki tym wszystkim zabiegom, które stosuję, między innymi ta odżyweczka. Produkt na pięć z plusem! 






Staram się urozmaicać coraz bardziej zdjęcia, wychodzę częściej z aparatem, zatem zdjęcia o niebo lepsze! Mam nadzieję, że się podobają, no i , że nie spadnie nam już śnieg :)
Xoxo
tysia 

33 komentarze:

  1. O nie pomyślałabym nigdy, że taki spray może dawać tyle świetnych efektów! Muszę się w niego koniecznie zaopatrzyć, bo moje włosy po studniówkach są strasznie zniszczone :/

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam! Produkt swietny, jak wszystkie z Elseve wg mnie. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo zachęcająco , tymbardziej po Twojej opini chętnie się skuszę :) Pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się koniecznie w to cudo zaopatrzyć, bo moje włosy w trakcie zimy wyglądają koszmarnie (to chyba wina czapki i elektryzowania). :)
    Obserwujemy?
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam przekonana do takich kosmetyków, jednak jak widać chyba warto :)
    Musiałabym skoczyć po te cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze pierwszy raz się z nim spotykam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, gdy zdenkuję mojego Gliss Kur na pewno zaopatrzę się w ten produkt :) przyda mi się głównie jako zabezpieczenie przed suszeniem :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś mnie wcześniej nie zaciekawił ale może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie korzystałam z tego produktu, ale mam nadzieję że skorzystam z niego
    Pozdrawiam,
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. też bardzo lubię takie różne psikadełka do włosów, zawsze po umyciu, a przed rozczesaniem używam jakiegoś. :) moim faworytem długo był też Gliss Kur, a tego jeszcze nie stosowałam i muszę go poszukać. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj , jak dla mnie nawet i lepszy niż gliss kur ! :) pozdrowionka

      Usuń
  12. ...a ja bym jeszcze chciała śnieg - właśnie z uwagi na zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to zmora , za dużo odśnieżania jak się mieszka na wsi ;) parę dni spoczko , ale dłużej to już nie :D

      Usuń
  13. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sprawa, muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam szampon z tej serii i całkiem fajnie mi się sprawdził. Wypróbuję ten spray jak tylko wykończę to co mam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Po takie spraye bardzo rzadko sięgam gdyż często obciążają mi włosy. Dodatkowo ten raczej nie jest do moich włosów bo nie mam problemu z osłabionym czy wypadającymi włosami.
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie https://sylwiatestujeiradzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały czas probóję jakichś nowych odżywek do włosów, tej jeszcze w sklepach nie widziałam, ale jak zobaczę to chyba przetestuję :)

    Ktoś obs/obs; kom/kom? Zapraszam
    http://vikk-vika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są na prawdę super :)
    A co do odżywki jest super. Miałam trochę inną i super się sprawowała :)
    Mało brakuje mi do 140 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny produkt, sama go uzywam i jestem w 100% zadowolona :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post and really great product... kisses

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taki w wersji białej i bardzo lubię. Dodałam nawet recenzję na blogu, zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. oj na te moje włosy musiałabym wypróbowac...
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też kiedyś miałam ten eliksir, jednak mi się skończył. Muszę się w niego zaopatrzyć, bo był świetny :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie używałam, ale wydaje się atrakcyjny :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze go nie widziałam! Podoba mi się tu. Świetny blog! Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię te spraye, tego nie miałam jeszcze ale dwa inne tak :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥