środa, 25 stycznia 2017

56. Makijażowelove - mój makijaż krok po kroku wraz ze zdjęciami! :) - tysiatestuje

Dzień dobry! 

Dzisiejszy post jest pierwszym tego typu na moim blogu. Wpadłam na taki pomysł, by zwiększyć Wasze zainteresowanie - makijaż, to podstawa każdego naszego dnia, więc myślę, że to dobry pomysł. Dajcie mi oczywiście znać, czy Wam się podoba lub co byście zmieniły! Czekam na Was w komentarzach :)
P.S. Jeśli któraś z Was miałaby ochotę na wspólny post , jestem baardzo chętna! Dajcie znać :)

Od początku. Najpierw kosmetyki, których użyłam:


Więc tak, brudne lusterko :D kosmetyczka, piękna świecąca, po prostu idealna!
podkład Maybelline odcień 30 sand , o którym pisałam tutaj
Cienie do powiek Inglot
Paleta Cieni od Maybelline, o której pisałam tutaj
Puder do konturowania od My Secret
Eyeliner od Essence tutaj
Korektor pod oczy Golden Rose odcien 02
Pędzle Ebelin, o których pisałam tutaj
Szminka Avon ( plum verbena )
Tusz Astor, o którym pisałam tutaj

Namber łan, czyli moja niewyjściowa twarz bez makijażu :)

Numer dwa, podkład i korektor!






tynk już jest :)



Teraz.. kontury!


Dziubek i jedziemy! A robię to tu :


Tu :


I tu :


Kolejny kroczek, maluję brewki cieniami Inglot, jest tam jeden odcień brązu, lecz niestety nie wiem jaki nr, dla mnie jest idealny :)


Brewki są. Kolejny krok - paletka cieni w ruch!




Cienie i kreski są, teraz rzęski  :)



Uciekła ostrość, szminka! :)
Bardzo delikatnymi ruchami dotykam nią ust, żeby nie był to za mocny kolor :)


Finito! :)


XOXO , Tysia <3

42 komentarze:

  1. Bardzo ładny, delikatny makijaż!
    Ale muszę przyznać, że i bez niego wyglądasz bardzo dobrze. Nie żartuję! Chciałabym móc pokazywać się bez niego :)


    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja ! Dziękuję ! Jednak wiem ze niestety musze się malować bo wszelkie wypryski i inne dziwactwa bardzo lubią się z moją twarzą , wiec trzeba nakładać maskę hehehe :) buziaki !

      Usuń
  2. Mi by sie tyle nie chciało malowac ja tylko tusz i cień na brwi czasami szminka :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety musze , ponieważ ukrywam tym niedoskonałości :) pozdrawiam !

      Usuń
  3. Ale Ci wyszły ładne kreski i ogólnie super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez makijażu Kochana też ślicznie wyglądasz :* Nic dodać nic ująć :* Dzieki za tutek :* Buziam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez makijażu wyglądasz super i bardzo Ci zazdroszczę odwagi - mi jej brak żeby pokazać się bez makijażu w internecie :) w makijażu oczywiście wyglądasz przepięknie! Bardzo podoba mi się ten post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziekuje za mile slowa! szczerze powiedziawszy balam sie to zrobic, ale coz mi szkodzi, do odwaznych swiat nalezy :D buziaki :*

      Usuń
  6. Nie potrzebny jest ci makijaż! Jesteś naturalnie piękna :) A co do kosmetyków - połowy używam podobnych, więc także je polecam :D
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ! ;* uważam ze musze się malować niestety ,chociaz jak tego nie zrobię to nie ma tragedii ,mogę wyjść z domu a nie jak niektóre dziewczyny hehehe :)

      Usuń
  7. Podklad chyba za bardzo sie swieci, ale moze to byc wina swiatla. A paletka cieni boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest ok ,pp prostu lampa błyskowa i dlatego tak się odbiło :)

      Usuń
  8. Wow! Nic dodać, nic ująć. Świetnie wyglądasz w i bez makijażu. :) Zazdroszczę kresek, ja nie umiem robić ich dokładnie. Tak poza tym, świetny post i śmiało możesz zrobić taką serię.
    Zapraszam na mój nowy blog:
    xmylife-mystyle.blogspot.com
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo! :) zajrze na pewno :)

      Usuń
  9. bardzo ładny makijaz, delikatny i subtelny, super post

    zapraszam do mnie
    durabilityblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy bardzo ładny, a mam też ten rozświetlacz i jestem z niego bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż :) Pozdrawiam:)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny makijaz <3
    thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. efekt końcowy bardzo ładny :) delikatny makijaż, wygląda naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż w sam raz na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż 😊 Ja też używam podkładu i korektora. Jak się spieszę to rezygnuje z cieni 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie! bardzo motywują mnie takie komentarze :) odwiedzę na pewno,buziaki!

      Usuń
  17. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dear Justyna, I really like this post. I'm happy when I see tutorial post, like this.
    Also, I'm first time on your blog, and I like it so much.

    Gotičarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome in my world ! :) nice to meet you :) so you should follow my blog , then you dont lose anything! ♡

      Usuń
  19. Żadna tam niewyjściowa twarz, wyglądasz ślicznie bez makijażu! W nim również, bardzo ładna kolorystyka, brakuje mi tylko pudru :)
    Jakie wspólne posty masz zamiar zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak ,to jest rzecz która mi się skończyła i musze nabyć :D będzie idealnie :D
      Co do postów ,liczę na pomysł z drugiej strony ,ja chętnie go do pracuje by razem stworzyć coś ciekawego , jestem otwarta na propozycje :)

      Usuń
  20. Wonderful post! I really like the palette from Maybelline and I love Avon lipsticks!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. ta paleta ma bardzo fajne kolorki cieni jednak ja już mam za dużo palet i narazie koniec z kupowaniem nowych
    obserwuje
    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja inne pytanie. Co to za podkładka na pierwszym zdjęciu? :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥