poniedziałek, 16 stycznia 2017

54. 6 rzeczy, o których nie miałeś pojęcia na temat kobiecej logiki! - tysiatestuje

Witajcie! :*

Wielu facetów na tym świecie próbowało, próbuje i próbować będzie dojść do tego, czego tak na prawdę chcą kobiety. Chcą poznać myśli kobiet, sposób ich rozumowania, ponieważ ciągle utwierdzają się w fakcie, iż jesteśmy zakręcone i nie z tego świata, oraz nasza logika, która przyznacie same, czasem bywa zupełnie nie do pojęcia :)

Tak jak napisałam w tytule, chciałabym podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami dotyczącymi kobiecej logiki.
Popatrzcie zatem na siebie z przymrużeniem oka i zaczynamy ! :)

Numer 1, jak dla mnie absolutny hit! 

- O co Ci chodzi?
- O nic. Domyśl się!




Czyli to, czego Kochane Kobietki używamy najczęściej, sama jestem chodzącym przykładem hahaha :D
Facet jest tak "skonstruowany" , że nie domyśla się tak jak Wy, wszystko trzeba wytłumaczyć i powiedzieć. To, co Wam nie pasuje najlepiej mówić otwarcie i prosto w oczy - wtedy do nich dotrze. Bo kiedy urażone zwrócimy się do ukochanego w sposób opisany wyżej, zrobi on zapewne tylko zdziwioną minę, a Wy dalej będziecie się nakręcać i wkurzać. A po co to komu? Oszczędzajmy zatem i siebie i naszych wspaniałych mężczyzn :) :) :)

Numer 2

Paradujemy w bikini na plaży i jest super, ale kiedy ktoś zobaczy nas w bieliźnie - wybucha panika!

Sama to robię, jednak muszę przyznać... To się dzieje samo, nie idzie nad tym zapanować hahahah ;D

Numer 3

- Rób co chcesz. 

Mówimy to zdanie, zakończone oczywiście popularną KROPKĄ NIENAWIŚCI, jednak w głowie mamy tak to wszystko poukładane, że kiedy facet rzeczywiście postąpi jak chce..zaczyna się PIEKŁO!!!


Numer 4

Zazdrość na każdym kroku! 
Komentować raczej nie będę.. Same wiecie jak to jest. Facet jest mój i tylko mój. Dobrze, jeśli on Was utwierdza w tym fakcie, ale jeśli nie, denerwuje się tym, że walczycie o niego niczym lwice i nie pozwalacie mu dosłownie na pięciominutowy luz - ewidentnie mu zbrzydło. Sprawdzone!
Ja jednak jestem straszną zazdrośnicą, nie lubię się dzielić tym, co MOJE i nie lubię też kiedy ktoś wtrynia mi się z nosem w nieswoje sprawy. I jeszcze małe dopowiedzenie, jak coś robić, to razem. Oczywiście zaufanie koniecznie poziom hard ! Bez tego się nie da! ;)

Numer 5

-Nie jem, bo się odchudzam. Oooo, daj posmakować!

Chyba każda z nas to robi hahahah


Numer 6

Nasz wygląd, zachcianki i humorki , czyli to, co uwielbiają mężczyźni!









Chyba w tej kwestii zbyt dużo mówić nie muszę. :D
Taka już nasza natura, drogie Kobietki oraz jeśli i Wy czytacie, drodzy Mężczyźni :)
Nic na to nie poradzimy, taki nasz los! Zakręcone, zagonione, czasem nie wiemy co gadamy, plotkary, wszechwiedzące i wszystko umiejące perfekcjonistki z przeogromnym zasobem uczuć, kochane wariatki ! Za to właśnie nas uwielbiacie, gdyby nie było kobiet, świat byłby niesamowicie nudny :)
Na sam koniec jeszcze jeden obrazek, na podsumowanie..

I tego się trzymajmy! :)
Całuję Was mocno i ściskam, do poklikania! <3

Tysia 



Franko - Samotność
Ja jestem zachwycona przemianą Roberta M, najnowsza płyta jest niesamowita!


W dzisiejszym poście pozwoliłam sobie pokopiować obrazy od wujka Google'a :)

28 komentarzy:

  1. Jest w tym sporo prawdy. Natury nie oszukasz ;)
    Mam podobnie - na plaży w bikini, a jak ktoś by miał mnie zobaczyć w bieliźnie - to już problem.
    No i to niezamawianie frytek... haha! Jakie to prawdziwe.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się coraz częściej przekonuję, że jak na kobietę jestem wyjątkowo "niewydarzona" :D serio :P ale czego spodziewać się po mnie, skoro zamiast bawić się lalkami chodziłam na boisko pokopać piłkę :P
    pozdrawiam serdecznie :) :*
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to samo, jednak kobieca natura pozostała :D
      pozdrowionka! ;*

      Usuń
  3. sporo w tym prawdy, ja do tego podchodzę do tego z humorem :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele w tym prawdy, ale oczywiście z humorem! :) Pośmiałam się!

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahah masakra :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj, dużo prawdy w tym poście! Ale takie już jesteśmy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do siebie!
      wenaroni.blogspot.com

      Usuń
  7. Haha uśmiałam się ! ;) ile z tych rzeczy się zgadza ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ha ha ha :) fajny post, uśmiałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj niektóre obrazki bardzo prawdziwe haha :D
    U mnie to jedynie 5 punkt się nie sprawdza, bo nie mam żadnych diet.
    Co do drugiego punktu wydaję mi się, że to dlatego, że w bikini są wtedy na plaży czy na basenie wszyscy. A bielizna to zawsze była taka intymna część garderoby. No niby to samo, ale nie do końca :D
    Kobiecej logiki i tak mężczyźni nie zrozumieją ;p

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama prawda :D aż się uśmiechnęłam czytając, super post!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha i super , o to chodziło :) buziaki :)

      Usuń
  11. haha uśmiałam się :D ale wiem, że sporo w tym prawdy bo sama taka jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyprzeć się nie można, że czasem tak bywa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehehe... te obrazki są mega :) i ta nasza kobieca logika :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten post! Super śmieszny i prawdziwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle prawdy w tym poście :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki nasz los hahaha 😂😂 pozdrowionka

      Usuń
  16. Fajny śmieszny post, a do tego jaki prawdziwy! :D Większość rzeczy się u mnie sprawdza xD
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥