czwartek, 12 stycznia 2017

53. Za 1000 like'ów napiszę Wam post! - czyli o durnowatych zabawach słów kilka, oraz recenzja Ziaja Masło Kakaowe Balsam do Ciała do skóry normalnej i suchej - moja opinia - tysiatestuje

Witajcie Kochane ! 

Dzisiejszy post chciałabym zacząć od popularnej dość zabawy na Facebooku, która ogarnęła dosłownie co drugi post. A mianowicie...


To jeden z postów na fejsie. Podkradłam, dla przykładu. 
Wszystko fajnie, ładnie, pięknie, ale ludzie.. Do cholery , ileż można to czytać? 
Co drugi post nawiązuje właśnie do tego challenge'a. Patrzeć już na to nie mogę!
Pewnie i tak 95% z tych postów to fake. Tak myślę, znając życie się nie mylę. ;)
A jakie jest Wasze podejście do tej sprawy ? 

Oh, to tyle z moją bulwersacją :p
U mnie ogólnie nic się nie zmieniło, każdy dzień wygląda tak samo.. W ubiegłym tygodniu dopadła mnie bostonka, to jedyna rzecz, którą mogę się pochwalić hahaha ;D
Każdego dnia wychodzę na dłuuugie spacery w śniegu po kolana z moim psiakiem, który wygląda tak :


Prawda, że uroczy? :)
Jest młodym pieskiem, dlatego wymaga wiele uwagi i ciągle chce się bawić :)
Chociaż on dotrzymuje mi towarzystwa :)

Przejdę może teraz do kosmetyku , który chciałam opisać już dawno , jednak nie miałam okazji zrobić zdjęć  :) 

Ziaja Masło Kakaowe - Balsam do skóry suchej i normalnej


Odżywczy balsam do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Zawiera masło kakaowe, witaminę E i prowitaminę B5 (D-panthenol). Głęboko i intensywnie nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania. Wygładza, uelastycznia i aktywnie regeneruje naskórek. Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości.
Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.
Pozwala na długo zachować brązowy odcień opalenizny.

Jak dla mnie jeden z najlepszych nawilżaczy dla skóry! 
Konsystencja ciekawa, nie jest wodnista :


Długi czas wchłaniania, tłusty - dosłownie - niczym masło , to jest lekkim minusem, jednak chyba o to w nawilżaniu chodzi, żeby tej skórze trochę czasu poświęcić :)
Zapach.. No podobno kakao. Coś tam z tego kakao pewnie jest, jednak ten zapach jest dość chemiczny, specyficzny. Trochę ta skóra zyskuje napięcia, myślę, że dobrym wyjściem jest ten balsam po solarium. Albo i nawet przed. Podobno przedłuża opaleniznę, jednak ja nie stosuję codziennie przez rok cały żeby to stwierdzić . :) Na pewno warty wypróbowania :)

Buziaki ! Tysia;*



Post przy współpracy z www.kobieceporady.pl

26 komentarzy:

  1. Ja jeszcze na takie posty się nie natknęłam :)
    Piesio uroczy :)
    A masła nie używałam, chociaż jest popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez te posty i głupie lajki przestałam wchodzić na facebooka. Korzystam tylko z messenger'a i na tym się kończy. Ja się śmieje, że niedługo za bułki będziemy płacić lajkami :D Jedna bułka - 5 lajków pod postem :D

    Masło kakaowe ze zjaji miałam. Używałam często przed opalaniem i jest ok :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci szczerze , że ja też mało zaglądam . Po prostu nie mogę tego zdzierżyć! Buziaki :*

      Usuń
  3. strasznie mnie denerwuje ten spam na facebooku przez to, na szczęście moi znajomi obrócili to w akcje pomagania domom dziecka w okolicy oraz schroniskom <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam również balsamy z Neutrogeny. Jedyna rzecz która pomogła mi w walce z suchą skórą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam ale dużo dobrego słyszałam ! :)

      Usuń
  5. Ale śliczny piesio, zastanawiałam się nad tym balsamem,nie wiem czy kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam masę tych postów :P jest ich tak wiele, że przestałam na nie zupełnie zwracać uwagę i zwyczajnie przewijam fb dalej :D
    piękna psinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też przewijam, ale no ileż można ! ;P
      pozdrowionka

      Usuń
  7. hahahah ja tez nie lubie tych głupich akcji na fb :D hahahah

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piesio przepiękny ! Ale rzeczywiście fb zawładnął tym i nie miałam pojęcia o co chodzi. Masakra....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i lepiej, po prostu ktoś to wymyślił, żeby reklamować dane firmy, chociaż wg mnie to jest rzeczywiśce reklama, ale post podstawiony !
      pozdrawiam

      Usuń
  9. też mam już dość tych postów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piesio przeuroczy!
    Mnie też denerwują te głupie zabawy, za ileś lajków coś tam... Tak jakby te lajki były realne...
    Ten balsamik z Ziaji znam i lubię :)
    Pozdrawiam i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te posty na Fb to juz przesada I czysta glupota, dziecinada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam już ich dość i również jestem pewna że część z nich to fake. Jednak niektóre dotyczą akcji charytatywnych typu "za 10k like dacie karmę dla schroniska tego i tamtego" co jest moim zdaniem super inicjatywą. Mimo to takie żebranie o sukienkę, makijaż wycieczkę i inne pierdoły jest moim zdaniem nie na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od jakiegoś czasu nie wchodzę na facebooka więc omijają mnie takie posty/ściemy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko wchodzę na fb ale też widziałam już tą "zabawę". Jest dosłownie wszędzie... Uwielbiam to masło kakaowe. Jest świetne ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice post dear .
    I follow you on GFC please follow me back .
    :)
    christinakristina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie tylko Ciebie denerwują te posty, bo mnie także! Nic innego na facebook'u nie ma, tylko ciągle wyskakują te, już nie zabawne, posty! I także uważam, że co drugi to fake! :/
    Zapraszam do siebie! <3
    wenaroni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie także bardzo denerwują te posty. Z czasem jest ich coraz więcej, zamiast coraz mniej. Śmieszy mnie to, że te wszystkie słynne marki zgadzają się na to, a i tak słowa nie dotrzymują. ;)
    Ostatnio zakupiłam produkt z Ziaji, także o zapachu kakaowym. Chodzi mi o masło kakaowe na twarz. Serdecznie Ci polecam, doskonale nawilża i pięknie pachnie.
    Zapraszam na mojego nowego bloga:
    xmylife-mystyle.blogspot.com
    Życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥