środa, 4 stycznia 2017

52. Moja codzienna pielęgnacja włosów - mycie, czesanie, suszenie, prostowanie, regeneracja - moja opinia - tysiatestuje

Dobry wieczór! 

Po raz kolejny przychodzę do Was o tak późnej porze, ponieważ dopiero teraz tak na prawdę mam chwilę, by odetchnąć w łóżku pod kołdrą i z laptopem na kolanach.

Korzystając z okazji chciałabym życzyć Wam w Nowym Roku wszystkiego co najlepsze, realizacji najskrytszych marzeń, neseserów pieniędzy, wymarzonej figury i nieustannego zdrowia !



Nowy rok przyniósł też kilka zmian dla mnie, a mianowicie jedna z nich to taka, iż zapisałam się na prawo jazdy, z czego jestem niesamowicie zadowolona, oby się udało jak najszybciej, bo chcę wrócić szybko do Mężulka ;)
Dłużej już nie przedłużając przejdę od razu do opisu mojej pielęgnacji włosów.

Zacznę od tego, że włosy przeważnie myję co drugi, czasem co trzeci dzień. Nie są one cienkie, są puszyste i podatne na wilgoć - zaraz po wyjściu na dwór w deszczową pogodę, na mojej głowie pojawiają się loczki. Jakoś specjalnie na nie nie narzekam, jednak wolałabym mieć proste włosy - przez co już od wieeelu lat macham prostownicą.. :)
Myję włosy "na dwa razy", kupuję szampony nawilżające, regenerujące, odbudowujące. Między innymi

Według mnie fajnie myje, dokładnie oczyszcza ale i włosy są po nim dość nawilżone.
Po umyciu i wyciśnięciu ich wklepuję maski bądź odżywki. Używałam już na prawdę wielu. Kupowałam Biowax, ale stwierdziłam, że moim włosom nie służy brak silikonów. Miałam też litrową wersję masek bananowej i jagodowej od Kallos, ale to też było bez szału. Wiele popularnych odżywek, które są razem z szamponami używałam, np gliss kur, elseve itd.
Teraz kupiłam tę :


Moc olejków - szampon, maska i eliksir, dla mnie cała trójka super! Jeszcze mogę śmiało pochwalić odżywkę z farb Garniera,  które na pewno kojarzycie  :

Uwielbiam i żałuję że nie jest dostępna w żadnym sklepie , a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.. ;/

Następnie zaczynam kolejny proces , w ruch idzie odżywka w psikadełku od połowy długości w dół  - pisałam o niej TU.
Potem biorę się za suszenie . Czekam aż włosy trochę "odparują" haha 
Potem , w zależności od tego w jaki sposób ukladam włosy , albo używam prostujacego lotionu  przeciw puszeniu  z got2be,  lub olejek Elseve na końcówki  :) TU
 TU :)
To by było na tyle :)
Mogę jeszcze dodać 
Mam nadzieję, że post się podobał. Postaram się dodawać więcej zdjęć , obiecuję :)

Tysia ;*


24 komentarze:

  1. Bardzo lubię szampony Glis Kur próbowałaś może inne wersje tego szamponu fajna też jestem czerwona i pomarańczowa :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już chyba wszystkie i wszystkie sobie chwalę :) pozdrowionka

      Usuń
  2. ja natomiast myję włosy metodą OMO :D trochę pomogło to moim kudełkom :)
    powodzenia na kursie prawa jazdy i szybkiego zdania egzaminu! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję żeby nie zapeszyć :) pozdrawiam !

      Usuń
  3. Tych produktów akurat nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty, nie miałam okazji jeszcze używać :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś się nie polubiłam z Gliss Kurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam szampony od GK :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam na odwrót , loków nie zrobię bo mam tak proste włosy że nie chcą się kręcić :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing products!
    Happy new year<3
    http://stargazershia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty z Gliss Kur, swietne są. Lubie wpisy o pielegnacji włosów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio myję włosy odżywką i stwierdzam, że u mnie to się całkiem nieźle sprawdza:)
    Powodzenia z prawem jazdy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam odżywki z farb są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja ciągle szukam idealnej odżywki :D Może niedługo i tą przetestuję :)

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you, I'll follow you back.
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z serii olejkowej Elseve mam eliksir i olejek w kremie. Oba produkty mnie zachwyciły więc może i na maskę się skuszę :)

    www.w-sekrecie.pl

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥