czwartek, 29 grudnia 2016

51. Rok 2016 - wzloty i upadki , oraz recenzja szczotki Tangle Teezer i gumki do włosów invisibobble original - moja opinia - tysiatestuje

Witam! :)

Mamy dziś dzień 29 grudnia. Myślę, że jest to dobry czas na podsumowanie tego jakże przewrotnego roku , który minął nam w ekspresowym tempie. Co mogę powiedzieć od siebie, to na pewno był to rok wielu niespodzianek, wzlotów i upadków. Przepełniony wieloma złymi wiadomościami, które do tej pory siedzą w mojej głowie niejednokrotnie wciskając z moich oczu łzy... 
Nowy rok powitałam w towarzystwie znajomych, którzy są bliscy mojemu sercu , było wiele imprez,  był to tez czas kiedy nie byłam z moim mężem,  chwilowa przerwa,  która spowodowała właśnie tyle baletów i szaleństw po nocach. Są plusy tej sprawy,ponieważ koledzy nauczyli mnie prowadzić samochód :)
W lutym zginął mój przyjaciel, z czym nie mogę się pogodzić do tej pory...
W marcu pogodziłam się z mężem. W kwietniu mi się oświadczył. W maju wyjechałam za granicę, na drugi dzien po moim wyjezdzie tata miał zawał.. lekarze nie dawali mu szans, gdyby był w domu. W lipcu się pobraliśmy. Tyle szczęścia moje życie mi dało, w zamian za tyle cierpienia z drugiej strony.
Jak to było mówione na początku roku, że rok przestępny zbiera swoje żniwa. Mieszkam w Polsce w małej miejscowości w Borach Tucholskich i  uwierzcie, że tak się stało . Zmarło wiele osób. Wielu ludziom życie przewróciło się do góry nogami .. Ale tak to już jest.
Przykro mi jest też z tego powodu, że wielu znajomych , którzy byli jeszcze na początku tego roku, odsunęli  się ode mnie i nie ma ich w tej chwili, chociaż nie wiem z jakiego powodu. 
No nic, nie będę się już rozczulać.  Przejdźmy zatem może do recenzji mojego urodzinowego prezentu  od szwagra : 

Szczotka do włosów Tangle Teezer
Gumki do włosów Invisibobble 






Zacznę może od szczotki.  Zawsze chciałam ją wypróbować i Szwagier kupił mi ją jako dodatek do prezentu urodzinowego. Mam wersję złoto - czarną. Te kolce, które czeszą, są niesamowicie elastyczne i miękkie jak na plastik, co bardzo ułatwia rozczesywanie i nie wyrywa włosów.  Jedynym minusem jaki zauważyłam jest to, że włosy pod spodem się nie rozczesują, trzeba poświęcić na to więcej czasu lub czesać warstwami,  więc jak dla mnie nie jest to jakaś wielka tragedia ;) 
Cena dość wysoka jak na takie śmieszne szczotki , ale wiadomo , na czymś się ludzie muszą dorobić ;) 
Tak więc polecam polecam polecam ♡

Druga sprawa , gumki do włosów.
Sprężynkowe szaleństwo już jakiś czas temu opanowało świat, lecz ja dopiero niedawno zdecydowałam się na takie rozwiązanie. Często związuję włosy  (nazwana tak przeze mnie i szwagra :D ) W PIPĘ :D
Czyli wybabrany koczek na górze głowy. 
Inne gumki niesamowicie niszczyły mi włosy przy tej właśnie fryzurze , ale od kiedy mam sprężynki tak się nie dzieje.  Włosy nie są "posiapane" , dobrze luźno się trzymają, nie niszcząc przy tym efektu koczka.  :) 
Tak więc polecam, po raz kolejny :) 
Xoxo,  Tysia ;*

Post przy współpracy z www.kobieceporady.pl

13 komentarzy:

  1. Twój rok równie przewrotny jak mój... to chyba prawda z tym, że przestępny zawsze jest specyficzny.
    Życzę Ci, aby 2017 przyniósł same szczęśliwe chwile ! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i ściskam mocno ! ;*

      Usuń
  2. Szczotka według mnie świetna! Natomiast mam mieszane uczucia co do tych gumek. Ponieważ uważam, że nie trzymają zbyt dobrze włosów i szybko się rozciągają. Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku i żeby był lepszy niż ten poprzedni.

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy się rozciągną zalewam wrzątkiem na dwie minuty i wracają do swoich rozmiarów :) buziaki ! ;*

      Usuń
  3. Uwielbiam TT i gumeczki sprężyki ;)
    Ja czeka aż ten rok się skończy, dla mnie był okropny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez je lubię :) zobaczymy co przyniesie nam nowy rok ;) pozdrawiam

      Usuń
  4. Sama mam szczotkę TT i jest najlepsza :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo się u Ciebie działo w tym roku. :) Mój był zdecydowanie spokojniejszy. :) Uwielbiam szczotkę TANGLE TEEZER i nie wyobrażam sobie teraz używać innej.

    Pozdrawiam ciepło. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie również 2016 nie był do końca łaskawy, wiem, co znaczył Twój ból związany ze stratą taty i bardzo współczuję.
    Na szczęście czas leczy rany

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok 2016 nie był do końca dobry dla Ciebie, ale trzymam kciuki że w Nowym Roku wszystko ułoży się jak najbardziej po Twojej myśli :) Są wzloty i upadki, ale ważne że jakoś się trzymasz <3
    Mam szczotkę TT i moim zdaniem jest niezastąpiona, gumki super ale już wszystkie niestety pogubiłam haha :D
    Również obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te gumki do włosów ;) nie zostają na nich włosy ;)a tangle teezer to mój stały ulubieniec ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥