piątek, 2 grudnia 2016

46. Recencja Serialu - ZMARTWYCHWSTANIE ( Resurrection ) - moja opinia - tysiatestuje

Cześć, cześć i czołem! :)

Jak tam mija Wam drugi dzień grudnia? Ja jestem w wielkim szoku, jak szybko zleciał nam rok 2016. Jeszcze niedawno z Przyjaciółką planowałyśmy sylwestra, którego zresztą same organizowałyśmy, a teraz już czas przygotowań do następnego ! Niestety w tym roku nie uda mi się spędzić go w gronie znajomych, tak jak i przewidywaliśmy - nasz kontakt ze wszystkimi się znacznie ograniczył, nikt się nie odzywa. Ale no mówi się trudno.
W dzisiejszym poście chciałabym opowiedzieć Wam na temat serialu, który znalazłam zupełnie przypadkiem na stronie www.cda.pl .

RESURRECTION - ZMARTWYCHWSTANIE
dramat,fantasy
2014/2015

 Życie mieszkańców małego miasteczka Arcadia w stanie Missouri zmienia się, kiedy zaczynają powracać zmarłe osoby.

Serial skupia się na małżeństwie Langston, które pewnego ranka zostaje obudzone przez pukanie do drzwi. Na progu domu stoi ich syn Jacob Langston, który utonął 32 lata wcześniej. Nikt nie jest w stanie wytłumaczyć fenomenu powrotu za grobu. Co za tym idzie niesie to spore problemy dla całego miasteczka.

Zacznę jednak od produkcji, jest to serial amerykański, z tego co wiem i co wyczytałam - nie był on publikowany w Polsce. Ma tylko dwa sezony. Jeden odcinek trwa około 40 minut.
Jego produkcja jest już zakończona.
W Serialu wystąpiły mało znane, przynajmniej dla mnie, postaci, takie jak :

Role pierwszoplanowe
Omar Epps jako Martin Bellamy (tego pana akurat znam ;P )
Devin Kelley jako Gail Langston
Frances Fisher jako Lucille Langston
Kurtwood Smith jako Harold Langston
Landon Gimenez jako Jacob Langston
Mark Hildreth jako pastorTom Hale
Matt Craven jako Fred Langston
Sam Hazeldine jako Caleb Richards
Samaire Armstrong jako Elaine Richards
Michelle Fairley jako Margaret Langston

Role drugoplanowe
Kathleen Munroe jako Rachel, była dziewczyna Toma
James Tupper jako dr. Erik Ward
Kevin Sizemore jako Gary Humphrey
Travis Young jako Ray Richards
Veronica Cartwright jako Helen Edgerton
Lori Beth Sikes jako Janice Hale
April Billingsley jako Barbara Langston

Nie chcę Wam mówić o czym dokładnie jest, trzeba to zobaczyć, chociaż pierwszy odcinek. Nawet mój wybredny mąż stwierdził, że fajny, tak więc polecam polecam polecam ;D
ja już jestem na końcu drugiego sezonu, obejrzałam w trzy dni hahaha :D 

Macie coś podobnego do polecenia? Chętnie wciągnę się w coś następnego :)

9 komentarzy:

  1. Ja nie oglądam seriali a filmy rzadko :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś seriali nie oglądam, wole dobry film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooj, to ja też! ale akurat ten na prawdę wciągnął mnie do takiego stopnia, że dwa sezony w tydzien hahaha

      Usuń
  3. Nie znam :) U mnie tylko standardowe seriale w tv, które właśnie się skończyły i muszę czekać na kolejne sezony do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie standardowych seriali z tv nie mogę zdzierżyć ;p

      Usuń
  4. O może t być faje ;) Lubie taki typ ;)
    Ciekawy blog, także obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo, miło mi widzieć kolejnych czytelników :) niesamowita motywacja! :)
      zajrzę, buziaki! ;*

      Usuń
  5. Ja tam jednak wole komedie romantyczne :D
    moze obs za obs ? jesli tak zacznij i dac znać u mnie na blogu :) Anishia0144.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je lubię, jednak ten serial mnie wciągnął :)

      Usuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥