czwartek, 1 grudnia 2016

45. Życie składa się z drobiazgów, czyli jak żyć, żeby żyć szczęśliwie :) - tysiatestuje

Witajcie :)


Dziś przychodzę do Was z nieco odmiennym wpisem niż recenzje kosmetyków, ponieważ po raz kolejny natchnęło mnie do napisania czegoś "mądrego" :)
Tak też się stało, wszystkie moje myśli spisałam na kartce i w tej chwili już Wam je przelewam na klawiaturę komputera :)
Czym jest szczęście ? No cóż, opinie są podzielone. Jedni mogą powiedzieć, że dla nich szczęście to wygranie bańki w totka, inni powiedzą, że szczęście to zdrowie swoje i najbliższych, a dla jeszcze innych szczęście to po prostu spokojne, radosne życie. No właśnie, w tym momencie rodzi się kolejne pytanie, jak żyć szczęśliwie ?
Pomysłów może być wiele, jednak warto zaznaczyć, że trzeba zacząć od podstaw, innymi słowy - od drobiazgów. Drobiazgów, które mogą sprawić, że na naszej twarzy pojawi się choć cień uśmiechu.
Po pierwsze, sprawienie sobie jakiejś drobnej przyjemności, nie wiem, dla Pań może nowy kosmetyk, wizyta u fryzjera czy też kosmetyczki, może jakieś ubranie lub dodatek ? Dla Panów jakiś elektroniczny gadżet lub coś, co jest związane z Waszym hobby? Super ! Tylko pamiętaj, żeby się w tym nie pogrążyć, ponieważ nie można dopuścić do tego, żeby to przedmioty materialne określały nas kim jesteśmy. Pieniądze i chwalenie się tym co mamy, to jest kwestia chwili. Rzeczy do nabycia, ulotne. Raz są, raz ich nie ma. Nie pozwólmy zatem na to, by przodowały one w hierarchii naszych wartości.
Druga rzecz - nie bójcie się otwarcie mówić "nie" . Przecież nie zawsze i nie ze wszystkim się zgadzacie, prawda? To dlaczego przytakujecie, udając, że nic się nie dzieje, bądź Was nie dotyczy? Nie bójcie się szczerości, nie bójcie się sprzeciwiać i pytać o rzeczy, których nie wiecie. Jak to zwykle mawiam " w pysk Ci nikt nie da, a może dostaniesz to czego potrzebujesz albo Ci się należy" . Czyż nie prawda?
Kolejna sprawa to porażki, pewne życiowe błędy i niepowodzenia. Dlaczego tak bardzo nas gnębią? Przecież życie jest krótkie i trzeba wykorzystać je do maksimum! Dzięki popełnionym błędom uczymy się, by nie popełnić ich po raz kolejny, tak więc kop w tyłek i do przodu! :)
Następna, według mnie jedna z najważniejszych. Dlaczego w ludziach jest tyle nienawiści? Życie jest jedno jak już zaznaczałam, wybaczajcie sobie na wzajem, wspierajcie się, szanujcie! Najlepiej zacząć od pytania co takiego zrobiłam ja, lub ten ktoś, czy to jest tak poważne, żeby "jadowić się" bez przerwy? Czy nie lepiej zakopać topór wojenny, czasem ugryźć się w język i nie sprawiać drugiej osobie przykrości? Myślę, że życie byłoby prostsze. :)
Co powiecie o wewnętrznym głosie? Trzeba nauczyć się przede wszystkim słuchać siebie. Analizować wszelkie rozwiązania i wybierać te najwłaściwsze w każdej sferze swojego życia.  Bądźmy także optymistami, uśmiechajmy się i nie zrażajmy się od razu. Przecież gdy rodzice uczyli nas jazdy na rowerze na dwóch kółkach, również się nie poddawaliśmy, prawda? Bywają upadki, mniejsze lub większe, jednak to tylko i wyłącznie nauka, dzięki której możemy czerpać na przyszłość :)
Pamiętajmy także o tym, że to co dajemy, do nas wraca. Powiedzenie "nie życz drugiemu, co tobie niemiłe " wcale nie jest TYLKO przysłowiem. Nie zazdrośćmy sobie nawzajem. Dążmy do doskonałości takiej, która siedzi w naszej głowie, motywujmy się, biegnijmy do celu, póki na to czas! :):):):)

Jak to wyczytałam gdzieś w internetowych mądrościach, BO SZCZĘŚCIE TO NIE CEL W SOBIE, ALE STYL ŻYCIA. Pięknie powiedziane, a ja się pod tym podpisuję.

Zostawiam dla Was sympatyczne piosenki :

Ferreck Dawn - Mad Love

Bodybangers - Sunglasses at Night

Clean Bandit - Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie

xoxo! 💋💖💖

ps. tak , to ja i mąż, wtedy,  kiedy jeszcze moim mężem nie był, a ja miałam krótkie włosy :)

2 komentarze:

  1. według mnie szczęście to przede wszystkim kwestia podejścia :) i umiejętność dostrzegania piękna we wszystkim co nas otacza :)
    bardzo ciekawe zdanie mówiące o tym, że szczęście to styl życia :) również się pod tym podpisuję :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , zależy kto jak je potrzega :) pozdrowienia !!

      Usuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥