środa, 23 listopada 2016

43. Semilac, RaNails , Allepaznokcie - mój zestaw paznokciowy :) - moja opinia - tysiatestuje

Witam!

Zawsze moim marzeniem było móc zrobić sobie samej paznokcie, tak jak już Wam pisałam na samym początku bloga, nauczyłam się to robić, mam swój własny zestaw. Może zacznę jednak od innej strony. :)
Zestaw startowy Semilac dostałam od Męża na urodziny :) Odwinęłam paczuszkę i oczom mym ukazało się takie oto pudełko 


Cały mój zestaw, który sobie skompletowałam wygląda tak :






Zestaw do akrylu kupiłam na stronie http://www.ranails.com/ 

Co sądzicie ? Miałyście styczność? W niedalekiej przyszłości pochwalę się Wam większą ilością moich prac, jak na tą chwilę robię zbyt mało paznokci - tylko sobie, żeby dodawać zdjęcia :)
xoxo, Tysia

post dzięki współpracy z www.kobieceporady.pl

21 komentarzy:

  1. Super zestaw :) Ja póki co tradycyjne lakiery, ale może w niedalekiej przyszłości się skuszę :) Czekam na pierwsze zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mąż Ci zrobił piękną niespodziankę :) ja nie posiadam takiego zestawu, ale od jakiegoś czasu korci mnie kupienie czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak narazie wychodzi i nie ma nikt zastrzeżeń :) uczę się na sobie , na mamie i na teściowej , raz tez robiłam przyjaciółce , wszystkie były zadowolone wiec chyba nie ma tragedii :) pozdrawiam was kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kuferek to masz świetny :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziękuję Ci bardzo , prezent od mamusi :) miało być na kosmetyki , jednak znalazł inne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale duży zestaw! Jestem ciekawa co z tego powstanie :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw. Też nauczyłam się robić paznokcie i mam zestaw. Jednak lakiery z firmy Semilac u mnie się nie sprawdzają :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Wydajesz się bardzo pozytywną osobą ;) Podoba mi się styl twojego pisania , a zdjecia to petarda ♥ Zapraszam http://bebeautysuue.blogspot.com/ . Dopiero sie rozkrecam, obserwuje i licze na rewanz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję! zapraszam częściej zatem <3

      Usuń
  9. Ja swój zestaw startowy od Semilac kupiłam już pół roku do tyłu, na allegro :) lakiery od nich sprawdzają mi się bardzo dobrze, trzymają się 3 tygodnie nawet bez niczego także ja jestem zadowolona :) oczywiście mam mało kolorków, marzy mi się pokaźna kolekcja :) bardzo przyjemnie u Ciebie, również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również skromnie, ale to do czasu! Witam Cię u siebie, mam nadzieję że się spodoba :)

      Usuń
  10. Great Review and beautiful Pics.
    I'm following you on GFC #68

    Have a wonderful weekend...:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ,obserwuje .Zapraszam do mnie http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2016/11/zyjemy-w-symulacji.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ja używam semilacków już 1,5 roku i powiem jedno, mąż podjął bardzo dobrą decyzję haha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa lata temu kupiłam sobie podobny zestaw ale z Cosmetics Zone :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥