środa, 23 listopada 2016

42. Świąteczny klimat w listopadzie! Zakupowy haul i dekoracje - tysiatestuje

Dzień dobry!

 Mamy dziś piękne, słoneczne popołudnie. Ja właśnie wzięłam się za pisanie posta przy kubku pysznej kawy, wszystko co miałam zrobić - zrobiłam wczoraj, tak więc dzisiejszy dzień poświęcam w pełni sobie. :)
Dziękuję Wam bardzo za zainteresowanie poprzednim postem, będę wdzięczna jeśli jeszcze kilka razy tam zajrzycie , odsyłam Was TUTAJ . :)

Pokażę Wam co udało mi się kupić, co podbiło moje serce jeśli chodzi o świąteczne ozdóbki :)


  Powłoczki na poduszki, 1,50e za sztukę :)
Choinka wraz ze skarpetami również są! :)


Świecznik kupiony za 3e, świeczki i kokardki własnej roboty , ozdoba gotowa :)


 DIY , pomalowałam kamienie w doniczce :)




Reniferek za 1e :)


DIY, odwrócony kieliszek, kokardka, dwie bombki i świeczka, a tak pięknie wygląda :)


Sowa na podgrzewacz i pachnący olejek, jak dla mnie super :)
Sanki kupione osobno, ale super się komponuje na komodzie :)

I co wy na to? :) 
Jest tego więcej, mam ozdobioną również kuchnię, drzwi wejściowe i klatkę schodową, jest piękny klimat na naszym piętrze!
Nie mogę doczekać się świąt! :)

19 komentarzy:

  1. hahah te Kamienie wygladaja naprawdę świetnie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak mi się już świąt normalnie chce ! hhhih :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja juz tez czekam z niecierpliwoscia! ;D

      Usuń
  3. Jejku jak się świątecznie zrobiło :) Kamienie-mistrzostwo! :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam święta między innymi za te wszystkie cudowne ozdoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie ozdóbki, nadają klimat! podoba mi się pomysł z tymi kamieniami-ciekawy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny świąteczny post :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    aleksandrascigaj.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę na pewno :) bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
  7. Ale śliczne, świąteczne dodatki :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie ozdoby są prześliczne :)
    Ja również uwielbiam świąteczny klimat :)
    Obserwuję!
    https://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo , pozdrowienia !

      Usuń
  9. Wow, świetny pomysł z kamieniami w doniczce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D tez mi się podobają :)

      Usuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥