wtorek, 15 listopada 2016

40. Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire, GUCCI Bamboo, Olympea Paco Rabbane, Giorgio Armani Armani Code, Calvin Klein In2U, czyli perfumy z wyższej półki - moje opinie - tysiatestuje :)

Witajcie Moje Piękne! <3

Po kilku dniach wracam do Was z nowym postem dotyczącym perfum, które miałam okazję używać i które bardzo mi się spodobały :)
W ostatnich dniach zrobiłam świąteczne zakupy wraz z mężem.. i wyobraźcie sobie, że stoi u nas już choinka! :D
Świąteczny szał opanował już wszystkie pobliskie miejscowości, wszędzie stoją mikołaje, choinki, bombeczki i inne duperelki , tak więc i my mamy już świąteczny klimat w domku. :)
W następnym poście wszystko Wam pokażę i dokładnie opiszę, zapewne spotka się on z wielkim zainteresowaniem jak poprzedni, jesienny haul, który dodałam Tutaj . :)

Pierwszym perfumem z wyższej półki jaki Wam przedstawię będzie :

Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire
Zapach `Eau Extraordinaire` łączy w sobie składniki wyselekcjonowane przez wzgląd na ich energizujące działanie na zmysły. Przy zachowaniu zapachowego podpisu `Alien` (biała ambra oraz kaszmeran), w zapachu pojawia się słoneczny bukiet cytrusów i kwiatów - eteryczny, uroczysty, symbol promiennej kobiecości: bergamotka, neroli, gardenia i heliotrop.
Flakon inspirowany jest kryształem górskim o szlifie `Markiza`.
Woda toaletowa dostępna jest we flakonie, który można ponownie napełniać z ekologicznego wkładu. 

Nuty zapachowe: bergamotka, neroli, gardenia, heliotrop, biała ambra, kaszmeran


zapach piękny, długo utrzymujący się, warty swojej wysokiej ceny :)
idealnie wpasowuje się w mój gust ✿✿

Giorgio Armani, Armani Code for Women
Wprowadzając Armani Code for Women, Giorgio Armani chce przebić się na szczyty rynku perfum damskich. Kobieca przeciwwaga dla Armani Code, męskiego zapachu wylansowanego w 2004 roku, ma umocnić pozycję marki Code na rynku perfumiarskim (w USA drugi pod względem popularności zapach męski, po Acqua di Giò for Men). 
Code for Woman został stworzony po 18 miesiącach poszukiwań. Jego twórcami są Carlos Benaim, Dominique Ropion i Olivier Polge.
Wykreowali zapach wyszukany, seksowny i olśniewający. To zapach femme fatale, pojawiającej się na ekskluzywnym przyjęciu. Jest wyrafinowana, bezpośrednia i uwodzicielska.
Nuta głowy wibruje świeżością czerwonej pomarańczy - aromatem południowej Italii. Środkowe akordy tworzą kwiat afrykańskiej pomarańczy i jaśmin. W bazie pojawiają się orientalne akordy wanilii, miodu, imbiru i drzewa sandałowego, znakomicie stapiające się z pomarańczą. 
Flakon zaprojektowany przez Giorgio Armaniego ma szafirowy kolor i kształt zwężonego "w talii" cylindra z kwiatowym ornamentem.

Kolejny piękny zapach, długotrwały. zmysłowy, mocny, ale nie przytłaczający, prosty i jednocześnie wyrafinowany. Po prostu piękny. :)

Gucci, Bamboo 
Gucci Bamboo` to kwiatowe perfumy dla kobiet. 

Kategoria: kwiatowa
Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka
nuta serca: ylang - ylang, lilia, kwiat pomarańczy
nuta bazy: żywica bursztynowa, drzewo sandałowe, wanilia 

Jak dla mnie super, chociaż wyczytałam w internecie wiele negatywnych opinii..
Nie rozumiem jednak dlaczego. Miły zapach, kwiatowy, delikatny , jednak mający to coś w sobie. Ładna buteleczka w pięknym kolorze to dodatkowa zaleta. No super . :)

Olympea Paco Rabbane 
Wraz z nadejściem współczesnej Kleopatry, niekwestionowanej zwyciężczyni - `Olympei` rozpoczyna się nowy rozdział w historii perfum od Paco Rabanne. Pozostawiwszy za sobą przegranych, święcąca triumfy królowa uwodzenia i namiętności dumnie kroczy ku kolejnym triumfom mając u boku niezwyciężonego kochanka. 
Kompozycja złożona z niekonwencjonalnego połączenia słonej wanilii ze świeżymi nutami kwiatowymi oraz magnetyzującym aromatem drewna kaszmirowego uzależnia i wciąga, nie pozostawiając nikogo obojętnym.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: zielona mandarynka, lilia wodna, jaśmin;
nuta serca: słona wanilia;
nuta bazy: drewno kaszmirowe, ambergris. 

 Najpiękniejszy kobiecy zapach jaki miałam ostatnio okazję wąchać i używać. Długie godziny utrzymuje się na skórze i ubraniach, poza tym sweter pachniał mi miesiąc w szafie ( nie nosiłam go) . Zmysłowy, seksowny, kobiecy, otulający , dodający pewności siebie, do tego ta urocza buteleczka :)


Calvin Klein, CK IN2U Women
Najnowszy zapach i koncepcja sygnowana marką Calvin Klein, to propozycja dla dwudziestoparolatków, wychowanych w kulturze SMS, blogów, Myspace. Nazwa perfum nawiązuje do skrótów stosowanych w powyższych, a sam zapach określany bywa jako `ck one dla młodego pokolenia`. Biało-plastikowo-szklana butelka inspirowana jest I-podem.
Świeży,cytrusowy zapach odzwierciedla nowoczesny romans w sieci.

Nuty zapachowe: liście czarnej porzeczki, grejpfrut, bergamotka, orchidea, kaktus, wanilia, drzewo cedrowe.

Mój ulubiony! Mam jego tester 15ml i utrzymuje się równie długo co oryginał. Najlepszy jak dla mnie, kupie go koniecznie już niedługo. Piękność <3

Co myślicie ? Używałyście któregoś z nich? :)


Dziękuję za prawie 7tysięcy! Kocham Was! 
xoxo, Tysia

19 komentarzy:

  1. Mam tego Calvina Kleina i jest świetny, uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten ostatni świetnie pachnie

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam perfumy CK :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Olympea - jeden z najcudowniejszych perfum jakie znam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool perfume! I like Paco Rabanne)
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zapach od Armaniego <3 pozdrawiam ze słonecznego Madrytu!!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez je lubię , również pozdrawiam z zimnych niemiec! :)

      Usuń
  7. Jestem ciekawa tego CK, a akurat szukam jakiegoś nowego zapachu dla siebie. Na pewno powącham jak wybiorę się do perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CK ma cudny zapach :) Bardzo lubię perfumy z tej firmy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z tych pachnidełek :) Ja mam tak z perfumami, że używam ich mało przez to, ze nie pracuję. Rano się psiknę i wystarczy na cały dzień. Kilka butelek zwykłych wód wystarczy mi na kilka miesięcy :) A co do choinki to u nas lampki wiszą na oknie, dają taką fajną atmosferkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Armani Code lubię :) Masz już choinkę, mówisz? To musisz mieć świetny klimat w domu :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, że jest już ten niesamowity świąteczny klimat :) a ja go uwielbiam! :)
      perfum również bardzo mi się spodobał :)

      Usuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥