środa, 9 listopada 2016

39. Przesyłka od Seni, Pielęgnujący Płyn Micelarny Nivea i 3w1 Garnier ( żel myjący, peeling, maseczka) - moja opinia - tysiatestuje :)

Hejka! <3

Dzisiejszy post chciałam rozwinąć trochę bardziej niż zwykle. Po długiej nocnej trasie trwającej 12 godzin dotarliśmy do naszego niemieckiego domku. Mamy środę, ja wreszcie wszystko doprowadziłam do stanu takiego, jaki chciałam żeby był, pościerałam kurze, odkurzyłam, umyłam podłogi i zrobiłam pranie, w międzyczasie robiąc jeszcze kilka rzeczy, ale teraz nasze mieszkanie wygląda tak jak powinno :)
Teraz na chwilkę usiadłam, zrobiłam sobie kawę i postanowiłam napisać tutaj parę słów. Pogoda jest co najmniej pokręcona - padał deszcz, teraz świeci słońce, wieczorami mróz i wczesnym rankiem śnieg hahaha <3
Moje paznokcie uległy zniszczeniu, klej puścił i wszystkie odpadły w całości ;D
Kupiłam sobie zestaw do robienia akryli, moje żele z allepaznokcie to była po prostu bublowata tandeta, mimo stania w miejscu na półce - całe pojemniczki były zalane, włącznie z półką nie wiem dlaczego tak się działo.. ale dzięki nim nauczyłam się robić sztuczne paznokcie i przekonałam się, że jednak umiem je robić :)
Moje zamówienie przyszło z firmy Ranails, świetne profesjonalne preparaty z przystępną ceną, polecam Wam serdecznie. Jesteście zainteresowane tym tematem ? Chcecie zdjęcia produktów, zdjęcia mojej pracy na nich ? Napiszcie w komentarzach, chętnie dowiem się od Was o czym chcecie czytać, ja się dostosuję, ponieważ mam tyle pomysłów, że nie wiem jak je przekładać w czasie haha :)
// Od czasu do czasu zerkam na  zafree.com.pl , ofeminin.pl , i tego typu strony, szukam konkursów, darmowych próbek, itd. Otrzymałam ostatnio od firmy Seni darmowe próbki kremów prezentujące się następująco :



Bardzo lubię kremy i balsamy porządnie nawilżające, te właśnie takie są! Są przystosowane dla osób starszych i chorych, bo ich skóra jak wiadomo wymaga najwięcej. Dlatego też podwójny plus dla nich. Pięknie za nie dziękuję, super produkty, większa ilość do wypróbowania, a nie saszetka i jest tam dosłownie na dnie produktu - tu jest lepiej, piękna malutka tubeczka, gdzie mamy możliwość wypróbowania kilkukrotnie .:) Lotionu jeszcze nie używałam, ale oba kremy fajna gęsta konsystencja, na momencie się wchłaniają, pachną dość chemicznie, jednak nie jest to nieprzyjemne. :)


Kolejne produkty, które mam okazję właśnie używać to GARNIER SKIN NATURALS - CZYSTA SKÓRA 3W1, (1. ŻEL MYJĄCY, 2. PEELING , 3. MASECZKA )
oraz
NIVEA PIELĘGNUJĄCY PŁYN MICELARNY dla skóry wrażliwej i nadwrażliwej


Zacznijmy od Garniera. Miałam okazję już wcześniej go używać - jakaś próbka dołączona do gazety. 

od producenta : Gama Czysta Skóra została specjalnie stworzona, aby pomagać zwalczać niedoskonałości i redukować nadmiar sebum. Produkt jest stworzony dla cery tłustej lub mieszanej z tendencją do niedoskonałości, wyprysków i zaskórników. Używa się go zarówno jako żelu myjącego, peelingu i maseczki. 
Żel myjący: wzbogacony w cynk, znany ze swoich właściwości regulujących wydzielanie sebum i w ekstrakt Smithsonite, oczyszcza i eliminuje zanieczyszczenia.
Peeling: zawiera pumeks, naturalny czynnik złuszczający, aby usuwać martwe komórki i odblokować pory.
Maseczka: wzbogacona w glinkę posiadająca właściwości łagodzące i absorbujące, aby zmniejszać błyszczenie się skóry.

co ode mnie : Produkt ma fajną gęstą konsystencję, pachnie chemią, jednak ja lubię ten zapach. Dobrze się rozsmarowuje, jest wydajny, oczyszcza buzię, czuć efekt po peelingu, bo skóra jest gładka, ja mam dość sporo wyprysków i jak narazie efektu nie widzę, zobaczymy jak będzie dalej, jednak dzięki niemu pozbyłam się wągrów, a to już plus. Skóra po zmyciu i osuszeniu jest matowa, używam go wieczorem, by jeszcze dokładniej oczyścić makijaż przed prysznicem. Fajna sprawa i myślę, że opłacalna. :)



Drugi produkt :

Usuwa makijaż z twarzy i oczu, oczyszcza jednocześnie nawilżając skórę. Stosowany razem z kremami pomaga zredukować 3 oznaki wrażliwej skóry:
- zaczerwienienie,
- odczucie napięcia skóry,
- suchość.
Pielęgnująca formuła z Dexpanthenolem i olejkiem z pestek winogron. Nie zawiera parabenów, barwników, substancji zapachowych i alkoholu.

co ode mnie : Bardzo fajnie zmywa makijaż, w ogóle bardzo lubię produkty Nivea za ich zapach, nie wiem czemu kojarzą mi się one z dzieciństwem.. :) zostawia miłą w dotyku skórę, dobrze oczyszczoną i nawilżoną. Jest też bardzo wydajny.
Moje oczy nawet przy dostaniu się większej ilości do oczu NIE SZCZYPIĄ, więc kolejna ogromna zaleta leci na plus . :)

piosenka na dzisiejszy wieczór : tutaj :)

Jest cos , o czym chciałybyscie przeczytać? Dajcie znać w komentarzach, chętnie dowiem się co mogę dla Was zmienić! :)

buziaki! tysia ;*

13 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam tych produktów ale jakoś średnio mi się sprawdzały

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie tamte rzeczy nie sa dla mnie ale fajnie było poczytać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio w drogerii kusił mnie ten Garnier, ale mam złe doświadczenia z produktami tej marki i sobie odpuściłam :P być może niesłusznie, bo produkt wydaje się być niezły :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post and nice review.

    xx
    www.thestylefanatic.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować. :)
    kreatywnablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful review!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. płyn micelarny od Nivea jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥