niedziela, 6 listopada 2016

38. Dove Derma SPA - krem do rąk, wersja intensive - moja opinia - tysiatestuje

Tym razem przejdę bezpośrednio do recenzji, poprzedni post numer 37 dostępny tutaj

Dove Derma SPA intensive - krem do rąk

Krem do rąk nadający skórze miękkość, jedwabistą gładkość i promienny blask. Dzięki połączeniu olejku oraz technologii Cell-Moisturisers przywraca suchej skórze blask oraz jedwabistą gładkość. Testowano dermatologicznie.

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Glycerin, Dimethicone Crosspolymer, Hydroxystearic Acid, Arachidic Acid, Caprylyl Glycol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Dimethiconol, Disodium EDTA, Glucose, Hippophae, Plamitic Acid, Parfum, PEG-10 Dimethicone, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Stearic Acid, Xanthan Gum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77891.






Produkt sympatyczny, średnio gęsty, jak dla mnie dobra i szybko wchłaniająca się konsystencja.
Piękny zapach - jak wszystkie kosmetyki od Dove, bardzo je lubię. :)
Tubka wygodna, łatwo wydobyć produkt, z nakrętką.
Na dłuższą metę dłonie są porządnie nawilżone, zupełnie nie rozumiem negatywnych opinii, które wyczytałam na wizażu. ;)

Miałyście? Buziaki! <3

20 komentarzy:

  1. Lubię kremiki od Dove :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam opakowania tych kremów. Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jestem jedyną kobietą na świecie, która nie używa kremów do rąk :)
    Ciekawa recenzja!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie jedyna! ja lubie smarowac lapki, dzieki temu sa bardzo gladkie :) w szczegolnosci po sprzataniu domu - kiedy mam tak odmoczne dlonie, ze wygladaja jak dlonie staruszki hahaha :)

      Usuń
  4. ja również lubię zapach kosmetyków Dove, są takie delikatne :)
    przemawia do mnie to, że krem szybko się wchłania :) być może sama się na niego skuszę :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i Tobie się spodoba :) pozdrawiam rowniez!

      Usuń
  5. Dawno nic z Dove nie miałam, chyba czas to zmienić :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TU ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że poklikam :) zmień, produkty są super! :)

      Usuń
  6. Moje dłonie się szybko wysuszają, więc chyba się skuszę i go kupię. Uwielbiam zapachy od tej firmy ponieważ są delikatne i skóra jest bardzo gładka. ;) pozdrawiam :D
    http://sakuranokii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, dove ma bardzo fajne produkty :)
      pozdrawiam rowniez! :*

      Usuń
  7. Nie miałam nigdy tego kremu ale lubię kosmetyki Dove.
    Mam taką samą piosenke dodaną w ostatnim poście ;) hihi
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo piosenka jest swietna! uwielbiam chylinska, a nawet wybieram sie nan jej koncert! :) pozdrawiam!

      Usuń
  8. Uwielbiam blogi na których są testy! :)
    Dodaje do obserwowanych *.*
    ps. zapraszam do mnie, u mnie jak już wiesz SZAŁ ODCHUDZANIA *.*

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze se bardzo, na pewno bede zagladac! <3

      Usuń
  9. Nie miałam nie testowałam ale bardzo lubię kremy DOve <3

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥