piątek, 4 listopada 2016

37. L'Oreal Elseve Total Repair Extreme Błyskawiczna Terapia, Rekonstrukcja Dla Włosów Zniszczonych, oraz Magiczna Moc Olejków - w tubeczce :) - moja opinia - tysiatestuje

Witam!


Mamy już listopad, wraz z nim przyszła okropna deszczowa pogoda. Od piątku jesteśmy w Polsce, zalatani, zabiegani, dosłownie nie mamy czasu na nic, bo każdy chce się spotkać, do tego odwiedzamy zmarłych. Dziś już kolejny piątek, ja czekam na moje przesyłki, mam nadzieję, że kurier dotrze do mnie, bo jutro już niestety - powrót do rzeczywistości i kolejne 12 godzin w drodze :\
 Postanowiłam na chwilę uciec do laptopa, siedzę w rogu kuchni, Mamcia robi kolację, a mój Mężulek popija kawkę i rozmawiają ze sobą, tymczasem ja przedstawiam Wam kolejną propozycję ode mnie :)

L'Oreal Elseve Total Reapir Extreme Błyskawiczna Terapia - Rekonstrukcja Dla Włosów Zniszczonych oraz Magiczna Moc Olejków






Od Producenta :

Odkryj pierwszą od L'Oreal Paris gamę produktów do pielęgnacji włosów bardzo zniszczonych
z tendencją do rozdwajania.
Zawarty w formule LAK 1000 (kwas mlekowy) działa na poziomie do 10 warstw włosa*, wnika do jego serca i wzmacnia wewnętrzną strukturę, a Ceramid wypełnia zewnętrzne uszkodzenia włókna i wzmacnia warstwę ochronną dla ekstremalnej rekonstrukcji od nasady, aż po „ostatni milimetr”. 
*Lak 1000 działa na poziomie od 5 do 10 warstw w zależności od rodzaju włosów.

Co ode mnie :

Ciekawy, przyjemnie pachnący produkt zamknięty w malutkiej różowej tubeczce oraz drugi, równie świetny - w złotej :)
 Aby je otworzyć, należy odłamać końcówkę, którą potem można zamknąć opakowanie, więc myślę, że całkiem przemyślane rozwiązanie dla takiego produktu.
Gdy nakładałam na włosy byłam zaskoczona jak nigdy, włosy miałam gładkie jak jedwab! Produktu jest dużo jak na tak mały pojemnik, z jednej tubki wystarczyło mi na dwa użycia.
Szybko się wchłaniają, włosy dosłownie piją tą odżywkę.
Konsystencja nie jest zbyt gęsta, dobrze się rozprowadza jak i spłukuje. Zapach pozostaje na włosach dość długo, myślę, że to duży plus, jednak ja używam tylu kosmetyków przy myciu włosów, suszeniu a później prostowaniu czy czesaniu, że nie mają prawa nie pachnieć - zawsze coś na nich pozostaje :)
Efektu Wow nie wywołuje po jednej aplikacji, jednak znacznie poprawia wygląd i kondycję włosów, myślę, że po dłuższym używaniu na prawdę dobrze wpływa na ich zdrowie.

Używałyście ? Co sądzicie? 
xoxo, Tysia

18 komentarzy:

  1. great review!
    i like the brand loreal :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam, być może kiedyś porzucę moje GlissKury i się skuszę :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam wszystkiego na zmianę, ale ten produkt na prawdę mnie urzekł, na momencie poprawia kondycję i nawilżenie:)

      Usuń
  4. nie słyszałam o tych produktach wcześniej :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Usually l'oreal products are really really good! I've never tried these but know I'm super curious :)


    The-not-so-girlygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i think the same! you must try it! kisses :)

      Usuń
  6. Tego akurat nie mialam, ale wszystkie inne produktu z L'oreala do wlosow sprawdzily się w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubię, moje włosy lubią silikony, dobrze dociążają. :)

      Usuń
  7. Nie korzystałam i nie znam pierwszy raz było mi dane o tym czytać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co sądzisz? ja myślę, że warto :)

      Usuń
  8. Ciekawa jestem jak by włosy wyglądały po wielokrotnym użytku:) Dużo wspaniałych recenzji zauważyłam na Twoim blogu:) dodałam się do obs. i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę używała , także dam znać czy coś się poprawiło :) :) miło mi Cię gościć, ciesze się bardzo , że Ci się podoba ! Buziaki ! :*

      Usuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥