środa, 26 października 2016

36. Prezent urodzinowy! Pędzle do makijażu Ebelin, perfum Mexx Pure Woman oraz Balsam przeciw puszeniu się włosów Got2b Smooth & Chic Anti-Frizz Lotion! :) - moja opinia - tysiatestuje

Hej! Kolejny, 36ty , obiecany :)

W nim chciałabym przedstawić Wam klika prezentów, które dostałam, tak jak pisałam Wam w poprzednim poście. :) Jest ich więcej, postaram się nadrobić w czasie i wstawić je Wam tu jutro :)
Jestem niesamowicie szczęśliwa, ponieważ już jutro o północy jadę do Polski, nie mogę się doczekać! Goście pojechali, zrobiło się w domu niesamowicie cicho, do czego jest mi teraz trudno przywyknąć.. Ale nic straconego, kwestia tygodni i widzimy się znowu! :)
Jakoś nie mogę zasnąć dlatego postanowiłam przyjść i dokończyć post, który zaczęłam wcześniej, jednak odłożyłam laptopa, przekładając jednocześnie ten post na jutro. Teraz już się mobilizuję i w wyniku bezsenności mam dla Was nowości, które zagościły na mojej półce. :)
Nie przedłużając :

Pędzle do makijażu dostępne w sklepie DM, firmy ebelin, które możecie podejrzeć tu .



 Każdy z nich, jak widzicie, zaopatrzony jest w taki pierdzielnik :


Pierdzielnik ten, to nic innego, jak magiczne zamykadełko :D bardzo przydatna rzecz, z miękkiego leciutkiego plasticzku, można śmiało zamykać pędzel i wkładać do kosmetyczki bez obaw, że ta się wybrudzi. :)
Pędzle wykonane z przyjemnego, mięciutkiego włosia, już próbowałam nakładać nimi makijaż i powiem Wam, że rewelacja ;) Nigdy nie robiłam jeszcze tego pędzlami, ale czas się nauczyć, bo jest to o wiele praktyczniejsze! :)

Pędzle, które dostałam, to:


 pędzel do podkładu, o krótkim ściętym włosie, lekko na ukos ,



pędzel do różu, duży, ścięty na ukos, najbardziej miękki, super się nim aplikuje róż czy bronzer,



pędzel do cieni do powiek, kolejna fajna sprawa, bardzo wygodny, próbowałam - przypadł mi do gustu. :)

Miałyście z nimi styczność? Jakieś doświadczenia? 

Kolejny prezent to perfum Mexx Pure Woman, który u mnie prezentuje się tak :




Bardzo przyjemny, słodkawy zapach. Kojarzy mi się on z Kuzynką, ponieważ pamiętam, że i ona go używała :)

`Pure for Her` marki Mexx to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet. Zostały wydany w 2012 roku. Nutę głowy stanowi granat; nutami serca są lotos i tahitańska gardenia; nutami bazy są drzewo sandałowe i wanilia. 

Kategoria: kwiatowo - owocowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: granat
nuta serca: lotos, gardenia
nuta bazy: drzewo sandałowe, wanilia

Co ode mnie, no psiknęłam się nim kilkukrotnie, zapach jest taki "mój" , utrzymuje się na skórze bardzo długo, dlatego też nie rozumiem wielu wielu negatywnych opinii na jego temat, które wyczytałam w internecie przygotowując się do tej recenzji. No cóż, są gusta i guściki, nie dyskutujmy :)


Kolejna sprawa to... uwaga , uwaga.... :D


Got2b Smooth & Chic Anti-Frizz Lotion

Czyli nic innego, jak balsam wygładzający do włosów :)



Oczywiście u mnie wersja niemiecka, ale już spolszczam :)

Balsam wygladzajacy z formułą anti-frizz, zapobiegającą mierzwieniu się włosów. Ten dekadencki produkt modeluje i wygładza włosy, ujarzmia niesforne kosmyki i nadaje fryzurze lekki połysk i gładkość. Kremowa, termoochronna formuła zabezpiecza włosy przed działaniem gorącego powietrza suszarki, a dodatek filtrów UV przed promieniami słonecznymi.

składniki :

Aqua,
 C Yclomethicone,
 C13-14 isoparaffin,
Sodium Acrylate/Sodium Acryloyl Dimethyl Taurate Copolymer,
Dimethicone,
 Glycerin,
 Isohexadecane,
Dimethiconol,
PEG/PPG-18/18 di methicone,
Polyquaternium-46,
 PVP,
Steartrimonium Chloride,
 Parfum,
Phenyl Trimethicone,
 Methylparaben,
DMDMHydantoin,
Ethylhexyl Methoxycinnamate,
Polysorbate 80,
 Alcohol,
 Disodium EDTA,
Linalool,
 Phenoxyethanol,
 Limonene,
Citronellol (2.11.2014.)

Używam go na suche włosy tuż przed prostowaniem. Konsystencja gęsta, kremowa, nie przetłuszcza włosów, jednak dociąża je odpowiednio, dzięki niemu się nie puszą, nie elektryzują. Zapach słodki, jakby owocowo-kwiatowy. Nie zwróciłam jednak uwagi, czy utrzymuje się na włosach dłużej :)

Używałyście? Jakieś opinie? :)
Może jest coś, co chciałybyście przeczytać? Jestem otwarta na WSZYSTKIE propozycje, czekam na nie i liczę na Was! :)

oczywiście zostawiam nutkę do wysłuchania :)
 Rag'n'Bone Man - Human (Official Video)


xoxo, Tysia

29 komentarzy:

  1. Muzę wybrać się do drogerii i powąchać te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi zapach bardzo przypadł do gustu , może i Tobie przypadnie :)

      Usuń
  2. Spodobały mi się te pędzle, nie wiem czy dlatego, że napisałaś, że są miękkie i dobrze się nimi aplikuje produkty czy dlatego, że po prostu mam świra na punkcie pędzli :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha każdy ma swojego hopla ;D
      polecam się na przyszłość! :)

      Usuń
  3. Nic nie miałam, ale nowe pędzle to by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie pedzi nie używam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie Używałam ale byłam bardzo ciekawa :) nie narzekam :)

      Usuń
  5. ja mam pędzle z Zoeva i Inglot, myślałam o zakupie zestawu z Hakuro ale może skuszę się na te pokazane przez Ciebie :)
    http://encantadooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie używam pędzli z Inglot, może kiedyś, gdy będę je zmieniała skuszę się na te, które tu przedstawiłaś.
    Z wszystkimi kosmetykami miałam do czynienie i serdecznie polecam :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://nelcziik.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko w ten chłodny, jesienny wieczór :)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzę na pewno! :) pozdrawiam również <3

      Usuń
  7. Pędzle wyglądają solidnie :)
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny wpis i właśnie poszukuję pędzli, więc przydatne informację, dziękuję!
    Zapraszam do mnie i proponuję obserwację za obserwację?
    https://nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję, za przeczytanie, cieszę się, że mogłam pomóc! :)

      Usuń
  9. Lovely review.
    Those brushes are amazing *___* <3

    If you want us to follow each other, let me know on my blog
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. I don’t know these products. Thank you for sharing them!

    Your new follower, Christine
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super prezenty! pędzle wyglądają mega solidnie :D ten drugi ma bardzo ciekawy kształt :P.
    perfumki też super :).
    pozdrawiam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi sie podobaja :)
      pozdrawiam goraco <3

      Usuń
  12. Ja mam jeden pędzel z DMu i jestem zadowolona. :) Używam go do rozświetlacza i sprawdza się super. Zaciekawił mnie balsam do włosów coś czuję, że się w niego zaopatrzę. ;D

    Mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ? Dzięki! ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. balsam jest na prawde super, mam idealnie gladkie wlosy po nim, dodatkowo sa mega mieciutkie! :)
      buzka;*

      Usuń
  13. Oo uwielbiam słodkie zapachy perfum, może wpiszę je na moją wish list na święta :)
    obserwujemy ?
    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię :)
      pewnie że tak, pozdrawiam!

      Usuń
  14. sama jestem na kupnie pedzi a te wydaja sie super! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto je wypróbować! :)

      Usuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥