czwartek, 20 października 2016

34. Eyeliner - Essence Dip Eyeliner - moja opinia - tysiatestuje :)

Witajcie moje kochane <3

Po kilkudniowej nieobecności wracam do Was z kilkoma nowymi recenzjami :) Pogodę mamy w miarę ciekawą, najważniejsze, że nie pada :) Dziś zrobiłam sobie paznokietki razem z kuzynką, mamy identyczne :) Zaczęłam już wielkie odliczanie do podróży do Polski, za pięć dni mam urodziny, a za siedem już jedziemy, niesamowicie się cieszę :)
Nie przedłużając opiszę Wam eyeliner, którego używam już od dobrego roku, bardzo się z nim polubiłam, dobrze się go aplikuje, nauczyłam się nawet robić idealną równiutką kreskę hehe :)

Prezentuje się on tak :



od producenta:
Eyeliner w płynie szybko zasycha i długo utrzymuje się na powiece. Pozwala tworzyć linie o różnej grubości i długości. Cienki, odpowiednio wyprofilowany aplikator, dzięki swojemu innowacyjnemu kształtowi umożliwia bardzo precyzyjnie nałożyć eyeliner na powiekę. 

co ode mnie : świetny gąbczasty miękki aplikator , fajnie można nim zrobić kreskę, nawet cienką, która jest głęboko czarna, nie schodzi - kiedy nakładam rano, zmywam go dopiero wieczorem, czasem jednak się kruszy. 
Jest trwały, tani i dobry :)
Według mnie produkt świetny, dobry dla osób, które dopiero zaczynają malować kreski.
Opakowanie malutkie, odkręcane, wygodne, wszędzie się mieści :)

Co o nim sądzicie? Miałyście? 
Buziaczki! <3
tysia

15 komentarzy:

  1. Ja nie umiem robic kresen ani tymi tuszami posługiwac hehehe :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio lubię takie aplikatory, u mnie najlepiej sprawdza się liner w słoiczku i skośny pędzelek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze takiego nie próbowałam, z chęcią wypróbuję :)

      Usuń
  3. Wonderful review! Great products!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam tego typu kosmetyków, bo nie umiem kresek robić :) Obserwuję:)
    http://anaikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat używam żelowych eyelinerów żelowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam jeszcze tego eyelinera. Kiedyś kupiłam sobie z Astora za 20 zł i wyrzuciłam pieniądze w błoto. Robił kreski tylko przez kilka dni , a potem wysechł.
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio przekonałam się do kresek :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go nigdy :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękną dziewczyną ,a Twój blog jest niezwykle interesujący :)
    czekam na więcej<3!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥