poniedziałek, 10 października 2016

32. Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Serum Deep - Repair Szampon i odżywka, oraz Loreal Paris Elseve Arginine Resist x3 - moja opinia - tysiatestuje :)

Witajcie Moje Kochane! :)

Jak u Was po weekendzie? U mnie zleciał on niesamowicie szybko, wraz z Mężulkiem spędziliśmy go we dwoje - trochę posprzątaliśmy, jakieś filmy, wspólne przygotowywanie jedzenia i dużo dużo wspólnego czasu poświęconego na rozmowie i wygłupach :)




Przydreptałam tu do Was z kolejnymi recenzjami, są to według mnie ciekawe produkty, które zapewne każda z nas widziała na sklepowej półce i po nie kiedykolwiek choć raz sięgnęła, lub tylko rzuciła okiem w ich kierunku.


 Dziś chcę Wam przedstawić szampon i dwie odżywki , które według mnie są warte uwagi, jeśli macie włosy takie jak ja, czyli puszące się na deszczu, zniszczone od farb i rozjaśniaczy, używacie prostownicy i suszarki praktycznie na codzień, nawilżacie je i chcecie dla nich jak najlepiej - tak jak ja. Jeszcze dodatkowo mi wypadają... strasznie. Przeczytałam na jakimś blogu, że nasiona z kozieradki pomagają - muszę wypróbować, jak będę w Polsce to kupię i zabiorę się za testowanie. Nie rozdwajają mi się już końcówki, bo zabezpieczam je olejkami, rosną w miarę szybko, ale potrzebują nawilżania, właśnie takiego, o jakim dziś Wam napiszę :)
Przejdźmy zatem do recenzji :)

Zacznę od szamponu 

Schwarzkopf, Gliss Kur Serum Deep - Repair Szampon regeneracyjny do włosów ekstremalnie nadwyrężonych i szorstkich 






Od producenta : Szampon Gliss Kur Serum Deep - Repair, przeznaczony jest dla włosów ekstremalnie nadwyrężonych i szorstkich. Formuła z Amino - Protein Serum i płynną keratyną efektywnie rekonstruuje strukturę włosa aż do 10 warstw* w ciągu 1 tygodnia. Efekt to jedwabiście miękkie i zauważalnie bardziej sprężyste włosy.

Składniki : 
Aqua,
 Sodium Laureth Sulfate,
Cocamidopropyl Betaine,
 Sodium Chloride,
Serine,
 Panthenol,
Cocodimonium Hydroxypro pyl Hydrolyzed Keratin,
Hydrolyzed Keratin,
Simmondsia Chinensis Oil,
Disodium Cocoamphodiacetate,
PEG-7 Glyceryl Cocoate,
 Sodium Benzoate,
Citric Acid,
 Cocamide Mea,
 Dimethicone,
Parfum,
 PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,
Hydrogenated Castor Oil,
guar hydroxypro pyltrimonium chloride,
Mica,
 Linalool,
 Hexyl Cinnamal,
Propylene Glycol,
 Laureth-4,
 laureth - 23,
Alpha-Isomethyl Ionone,
 Limonene,
Benzyl Salicylate,
 Benzylalcohol

Co ode mnie : 
Szampon bardzo przyjemnie pachnie, dobrze się pieni - za to lubię serię Gliss Kur i często do nich wracam. Bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy, ja używam go "na dwa razy" , nakładam mniejszą ilość i myję zmoczone włosy delikatnie, spłukuję, nakładam drugą większą ilość szamponu i wtedy myję porządnie ;)
Przy regularnym używaniu widać na włosach różnicę, nie puszą się, są dobrze odżywione, zapach na nich pozostaje, kiedy są świeżo po umyciu nie leżą przyklapnięte u nasady - są podniesione, nie przetłuszczone. Nie wysusza mi włosów. ;) 
Jest łatwo dostępny w drogeriach, tak jak wszystkie inne z tej firmy, cena nie jest wysoka, często też można wyłapać na promocji, ja go wyhaczyłam w Realu przy normalnych zakupach, akurat na promocji za 1,45eur. ;)
 Buteleczka poręczna, nie za duża, nie za mała, można wszystko dobrze z niej wycisnąć :)

Schwarzkopf, Gliss Kur Serum Deep - Repair, Ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów ekstremalnie nadwyrężonych i szorstkich







Składniki :
 Aqua, 
Cetearyl Alcohol,
Quaternium-87,
Stearamidopropyl Dimethylamine,
Dimethicone, 
Citric Acid,
Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate,
Isopropyl Myristate, 
Serine,
 Panthenol,
Cocodimonium Hydroxypro pyl Hydrolyzed Keratin,
Hydrolyzed Keratin,
 Glycerin,
Propylene Glycol,
 Phenoxyethanol,
Sodium Methylparaben,
 Parfum,
Dimethiconol,
 Polyquaternium -10,
 Linalool,
Hexyl Cinnamal,
 Alpha-Isomethyl Ionone,
Benzylalcohol


Nie będę się za dużo rozpisywać, odżywka stosowana razem z szamponem daje świetny efekt, włoski są wygładzone, błyszczące, nie plączą się, moje włosy potrzebują silikonów, bo dzięki nim są w lepszej kondycji i wyglądają o niebo lepiej, lepiej się rozczesują i układają. Końcówki włosów nie są rozdwojone, a używam tylko szamponu odżywki a po umyciu wklepuje olejek arganowy bądź makadamia z Biedronki, i tyle, ;)
Według mnie bardzo fajnie się sprawdza, może i leczy włoski, zobaczymy dalej :)

L'Oreal Paris, Elseve Arginine Resist x3 (Odżywka wzmacniająca do włosów osłabionych i z tendencją do wypadania)




Specjalnie dla Was powiększyłam tak bardzo to zdjęcie, żeby było dokładnie widać opis, składników i opisu producenta nie piszę, bo wyżej wszystko macie  :) 
Moje opakowanie już trochę po przejściach, została już końcówka :) 
Bardzo lubię jej zapach, to już duży plus. Utrzymuje się on na włosach :)
Włosy mniej się łamią, lepiej się rozczesują, używam tej odżywki na zmianę z odżywkami Gliss Kur, dlatego w jednym poście. Jak dla mnie i te i te odżywki wymagają polecenia :)
Są też świetnie wygładzone i błyszczące, gdy stosowałam latem rzeczywiście mniej mi ich wypadało, ale teraz to już nie daje sobie ona z tym rady, gdzie pisałam o tym już wcześniej .
Konsystencja jest gęsta, także nie spływa z włosów :)


Jak dla mnie wszystkie trzy opcje z dzisiejszego posta super. Jak Wasze wrażenia? Używacie, bądź używałyście? ;)

xoxo, Tysia

41 komentarzy:

  1. Mam praktycznie takie same włosy, może wypróbuję ten zestaw z Gliss Kur, natomiast odżywkę z L'oreal miałam i była też u mnie na blogu i też mi się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, mamy widocznie podobne zapotrzebowania jeśli chodzi o wloski :)
      buziaki!

      Usuń
  2. Odżywkę Elseve miałam, lubiłam. A tego duetu Gliss Kur jeszcze nie :) ale z innych byłam zadowolona :) Obserwuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używałam już wielu z obu firm i wszystkie lubię :) zawsze kieruję się właśnie odżywianiem i nawilżaniem przy wyborze produktów :) bardzo mi milo, pozdrawiam i zapraszam ! :)

      Usuń
  3. Ja od jakiegoś czasu staram się kupować szmapony o nieco lepszym składzie. Te typowo drogeryjne strasznie obciążały mi włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie takie Lubie, bo mam ładny puszek na głowie i muszą być dociazone ;)

      Usuń
  4. Polecam dwufazowe eliksiry do włosów z Loreal! MAGIA. Zrobiłam o jednym posta na blogu, wpadnij jeśli masz ochotę

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, już wchodzę, chętnie przeczytam :)

      Usuń
  5. Hey, nice post! I like Gliss Kur. By the way: the last picture is really large, you should make it a bit smaller. :)

    Have a nice evening!

    Anna <3

    annax1303.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyków do włosów mam pełno, ale mimo to wciąż lubię o nich czytać :D
    Tej serii nigdy nie miałam, chociaż wydaje się być interesująca.
    Swoich włosów nie katuję prostownicą, ale suszenie jest u mnie obowiązkowe. Przez co cierpią moje końcówki.
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam kosmetyki do włosów i chętnie testuje wszystko co mi w łapy wpadnie :D trzeba uważać na włoski, bo kilka błędów i cierpią na tym całe..

      Usuń
  7. Aktualnie używam szamponu Pantene :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i bransoletka)? Byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/classic-black-white.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam rzeczy gliss kur <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie używam drogeryjnych kosmetyków do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy używa tego, co mu odpowiada :):)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. och, no to na pewno.. u mnie jednak sprawdzają się super:)

      Usuń
  11. Miałam kiedyś szampon z Glisskura, ale kompletnie mi nie przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. po pierwszym szamponie moje włosy były gęstsze i bardziej puszyste, ale niestety szybko się przetłuszczały!
    obserwuję i mam nadzieję, że wpadniesz do mnie
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moje na szczęście nie :) wpadnę na pewno i dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  13. Chętnie wypróbowałabym tą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie stoi na przeszkodzie, jest dostępna praktycznie wszędzie! :)

      Usuń
  14. Zaglądam tu pierwszy raz i myślę, że zostanę na dłużej:) Taki szampon to chyba i mnie by się przydał, bo mam szorstkie włosy i niestety teraz mi bardzo wypadają po ciąży..I w ogóle są takie bez blasku..
    Zapraszam serdecznie do mnie http://sylwiaidzieci2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi Cię gościć w takim razie, witam :)
      wypróbuj zatem, może fajnie na Ciebie zadziała :)
      zajrzę, pozdrawiam! :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię odżywki w sprayu Gliss Kur. A teraz właśnie zdenkowałam odżywkę do spłukiwania z jedwabiem i była ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę :) brzmi ciekawie :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  16. super wpis :) jestem zachwycona blogiem!
    ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, ale zapraszam do mnie :)
    będę wdzięczna za wszystkie komentarze i obserwowanie :)
    http://carmentestujekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja istnieję dopiero od 29 sierpnia tutaj, także też jestem nowa! :) dziękuję Ci pięknie za miłe słowa, nawet nie wiesz jakie to motywujące! :) zajrzę na pewno, buziaki!

      Usuń
  17. Ten duet Gliss Kur mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi gliss kur wywołuje łupież :( a maseczka od nich nie powaliła mnie, szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na produkty Syoss reaguję łupieżem, reszta jest dla mnie ok :)

      Usuń
  19. Bardzo ciekawe produkty, może wypróbuje przy najbliższej okazji, ponieważ żadnego z nich jeszcze nie używałam. Bardzo sympatyczny blog. Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, zajrzę na pewno! :)
      buziaki!

      Usuń
  20. Ciekawe produkty, warte wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥