wtorek, 4 października 2016

28. Dzisiaj odrobina wszystkiego :) Palmolive Chocolate Passion - żel pod prysznic :) - moja opinia - tysiatestuje

Dobry wieczór Kochane! 

Jak minął Wam wtorek ? Ja przez tę okropną pogodę nie mogłam spać do 3:30 w nocy - tak bardzo bolała mnie głowa.. W taką pogodę właśnie najbardziej odczuwam minusy niskiego ciśnienia, które zawsze mam. ;/
Mój Mąż kolejny raz mnie miło zaskoczył, spójrzcie :)


Dostałam przepiękne róże - zapach cudowny! Od razu inaczej w domu, kiedy są cięte kwiaty w wazonie :)
Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić na zrecenzowanie żelu pod prysznic Palmolive, który sobie kupiłam oraz makijaż, który dziś miałam wykonany kosmetykami, które opisywałam tutaj.

Zatem przejdźmy do rzeczy. :)

Gourmet Body Butter Wash, Chocolate Passion, Shower Gel (Kremowy żel pod prysznic)


zdjęcie z lampą i bez

od producenta : 
Kremowy żel do mycia ciała z ekstraktem z kakao - bogata, aksamitna formuła pomaga nawilżać skórę, pozostawiając ją cudownie pachnącą.

składniki:
Aqua,
Sodium C12-13 Pareth Sulfate (*A) / Sodium Laureth Sulfate (*B),
Cocamidopropyl Betaine,
 Sodium Chloride,
Glycerin, 
Parfum, 
Cocamide Mea,
Styrene/Acrylates Copolymer,
Sodium Salicylate, 
Polyquaternium-7,
Sodium Benzoate,
 Citric Acid,
Tetrasodium EDTA,
 Benzophenone-4,
Distearate,
 Prunus Amygdalus Dulcis Oil,
Theobroma Cacao Seed Butter,
Theobroma Cacao Extract,
 Sine Adipe Lac,
Prunus Amygdalus Dulcis Fruit Extractm Tocopheryl Acetane,
Butyrospermum Parkii Butter Extract,
Benzyl Alcohol

Kilka słów ode mnie :
Kupiłam go za 1euro w niemieckiej drogerii DM . Urzekł mnie jego zapach już kiedy tylko otworzyłam butelkę, by powąchać. Pachnie obłędnie mocno czekoladowo! Jego konsystencja to trochę rzadszy budyń :) Pięknie się pieni i tworzy dość dużo piany :) Zapach pozostaje na skórze - mój Mąż chciał odgryźć mi rękę! :D Nie mam zastrzeżeń i mogę polecić osobom kochającym czekoladę, bo ja do nich właśnie należę :)


Mój dzisiejszy makijaż prezentował się tak :

Reszta niestety nie była zbyt wyjściowa, jutro to naprawię i strzelę kilka zdjęć, po raz kolejny pobawię się kolorami z paletki Maybelline, są przecudowne i mogę eksperymentować na moich powiekach - czyli to, czego właśnie od takiej paletki oczekiwałam :)
No mi się podoba to co wyszło, a Wam?? :)




Leżymy sobie właśnie z Cześką i bierzemy się za przeglądanie Waszych blogów :)
Bardzo dziękuję za 3500 wejść! Za każdy komentarz! Za każdą obserwację!
Jest to dla mnie niesamowicie ważne i cieszę się, że chcecie czytać to, co piszę! <3
Obie pozdrawiamy Was i całujemy <3

32 komentarze:

  1. Very nice post

    Follower # 22
    Following you dear, waiting for you now :)
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks so much, I'm going to make it up to you.
      kisses!

      Usuń
  2. Żelu miałam a ta świnka jest przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Żelu jeszcze nie używałam, a ta świnka jest przesłodka :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam okazji jeszcze uzyc tego zelu :D ciekawy blog! <3 start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. aww awesome! =) i've also tired that chocolate body wash and it smells soooo good xD

    You have such an awesome blog! I'm following! I would love if you could visit my blog and follow me too xD
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks so much! yeah, this body wash smells very very goooood :D
      kisses!

      Usuń
  6. super produkt :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :) Ja niestety nie lubię czekolady :/ Makijaż super :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja sobie nie wyobrażam życia bez czekolady ! <3

      Usuń
  8. lovely post! :)
    i followed you back <3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę poszukać tego żelu pod prysznic w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo fajny :) powąchaj go koniecznie, bo mnie właśnie po tym skusiło :)

      Usuń
  10. Piękne kwiaty i słodziutka świnka :))
    Używałam tego żelu, zapachy czekoladowe są moimi faworytami !

    Zajrzyj w wolnej chwili do mnie ;)
    http://www.mamamagda.pl/2016/10/walcz-o-swoje-dochodzenie-odszkodowan.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) ja również uwielbiam takie słodkościowe zapachy :)
      zajrzę na pewno, buziaki!

      Usuń
  11. miałam kiedyś żel o zapachu czekoladowym z Luksji :) Ten pewnie pachnie podobnie i nieziemsko :) Róże przepiękne ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również go miałam i powiem Ci, że owszem, dość podobnie :)
      dziękuję! :*

      Usuń
  12. Uwielbiam czekoladowe lub kakaowe żele pod prysznic! O, albo o zapachu kokosa♡ Kurczę, muszę w takie zainwestować.
    Słodką masz tą Cześkę ♡
    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ja rowniez takie uwielbiam!!! <3
      dziekuje pieknie i pozdrawiam rowniez! <3

      Usuń
  13. Ten żel jest cudowny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham kosmetyki o zapachu czekolady. ;]

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥