niedziela, 2 października 2016

26. Prezent! Tusz Astor Big & Beautiful Boom! Volume Mascara, paletka Maybelline The Nudes, Beauty Blender - moja opinia - tysiatestuje

Witam Was w to okropne, niedzielne, deszczowe popołudnie <3

Jest szaro, cały dzień pada, zimno mi do takiego stopnia, że pomimo swetra siedzę przykryta  kocem... właśnie posprzątałam po kolacji przygotowanej przez mojego kochanego mężulka , wstawiłam pranie i zasiadłam do napisania posta :)
Myszka siedzi z nami całe dnie, też zawinięta w swój ręczniczek i tylko się chowa, bo zimko :)

 a tu taka śmieszna, malutka syrka :)


 niespodzianka :) Mój Mąż zrobił mi prezent, zabrał mnie do drogerii :)
Na moje zakupy wydałam 20e ( to tak jak u nas 20zł , tylko, ze za 20zł to ja nawet tego tuszu bym nie dostała haha:D )

Po 1.

Astor, Big & Beautiful

 BOOM! Volume Mascara


od producenta : 
 Mimo swoich dużych gabarytów szczoteczka XXL jest zwężona przy końcu co umożliwia dokładne pomalowanie rzęs w kąciku oka. Ze względu na swoją kremową konsystencję można łatwo zastosować tusz. Formuła wzbogacona kolagenem i składnikami roślinnymi, wzmacnia i upiększa rzęsy na co dzień. Dzięki Big & Beautiful BOOM! Twoje rzęsy będą wydłużone i pięknie rozdzielone.


ode mnie : 

Według mnie bardzo fajny tusz, duża szczoteczka, ułatwiająca rozczesywanie włosków, nie skleja ich. Nadaje piękny efekt głębokiej czerni :) jednak jeśli ktoś nie ma wprawy z dużą szczoteczką to całkiem możliwe zabrudzenia na górnej powiece, ale szybko da się to jednak poprawić, więc nie ma tragedii :)
Tusz dobrze się trzyma cały dzień , nie obsypuje się, nie ma problemu z demakijażem. :)
jak dla mnie plus jak, stąd do Paryża! :) Cena 5,90e.

Numer 2. 

Maybelline, Expert Wear, The Nudes Eyeshadow Palette (Paleta 12 cieni do oczu)




Maybelline Paleta cieni do powiek The Nudes Palette w 12 neutralnych odcieniach. Kolory doskonale współgrają z każdą karnacją. Nadają się na dzień jak i na wieczór. Podane jest 13 propozycji nałożenia cieni. 


Zdjęcie trochę się prześwietliło, ale niestety nie miałam możliwości w inny sposób zrobić wyraźnego zdjęcia :)

Ma zarowno polyskujace jak i matowe cienie. Te ciemniejsze sa znacznie lepiej napigmentowane, bardzo fajny makijaż można nimi zrobić :) Z blendowaniem nie ma problemu, kolor nie zanika, cień się nie osypuje, cały dzień się utrzymuje bez poprawek, a bazy nie używam. Nie robią się takie jakby grudki na powiece po kilku godzinach, jest idealnie :)  
Opakowanie bardzo fajne, poręczne, malutkie :) Są na nim opisane kompozycje, które można użyć, czyli dobra opcja, kiedy nie ma się pomysłu na oko :)
Do zestawu cieni oczywiście dołączony dwustronny wygodny pędzelek :)
Jestem bardzo zadowolona!
Cena 9.95e. 


Numer 3. 


Fioletowa Gąbeczka Ebelin Beauty Blender  
W necie znalazłam zdjęcie porównujące tą z oryginalną, spójrzcie
Jej cena to 2,45e.

Bardzo fajnie nakłada się nią tynk :) mięciutka, dobrze rozprowadza i nie nasiąka za bardzo :)
Mogę ją tylko wychwalać. A i cena o wiele lepsza od oryginalnej :D


Macie jakieś doświadczenia z tymi kosmetykami ?? 
Chętnie poczytam :)
Pozdrawiam Was Gorąco <3
xoxo, Tysia

21 komentarzy:

  1. Ciekawy post :)
    Obs za obs? Zacznij i daj znać u mnie ;) <3

    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. tez tak uwazam, super sie nia maluje :)

      Usuń
  3. hahahah boże ta świnka jest cudowna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. taki maz to skarb!!:):) zwierzaczek slodziak max :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maz owszem, jest kochany <3
      a nasza Czesiulka rownie cudowna :)

      Usuń
  5. Uroczy zwierzaczek <3 Tusz do rzęs wygląda fajnie :) Uwielbiam ogromniaste szczoteczki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka słodka ta świnka :) chciałabym wypróbować tą gąbeczkę do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) gabeczka na prawde godna polecenia, bardzo fajnie naklada sie nia podklad :)

      Usuń
  7. Akurat nie uzywalam, ale ta paletka kolorów jest boska, kocham te odcienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi sie spodobaly <3 uwielbiam kolory nude, a ta paletka ma rowniez ciemne odcienie rowniez z dodatkiem swiecacych drobinek, ze pieknie zdobi oko :)

      Usuń
  8. Świetne produkty ;). A Myszka przesłodka! Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje! pozdrawiam rowniez i na pewno zajrze :):)

      Usuń
  9. Your blog is wonderful and I am following you.
    I would love for you to follow back.
    I have the Nudes eye shadow also and use them
    frequently - good review!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks so much!
      i follow you too! lots of love <3

      Usuń
  10. Tusz do rzęs wydaje się bardzo dobry :> Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i taki właśnie jest :)
      pozdrawiam również!

      Usuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥