poniedziałek, 5 września 2016

9. Rimmel London - Lasting Finish NUDE 25hr foundation - moja opinia - tysiatestuje

Kolejny produkt, który używam, który przypadł mi do gustu i który mogę polecić! :) 

Rimmel, Lasting Finish Nude 25HR Foundation (Długotrwały podkład do twarzy)








Co mówi producent :  Lasting Finish Nude to długotrwały podkład, który zapewnia naturalny wygląd skóry nie obciążając jej. Podkład posiada lekką formułę, dzięki której cera wygląda świeżo i nieskazitelnie. Podkład bardzo dobrze dopasowuje się do cery, przez co łatwo się go rozprowadza. Innowacyjny efekt 'elastycznej warstwy', która pozostaje nienaruszona przez 25 godzin. Delikatna struktura fluidu z nawilżającym serum sprawia, że podkład jest prawie nieodczuwalny na twarzy.


Co ode mnie :)
Kupiłam go na promocji za niecałe 15zł, kierowałam się kolorem, który dopasuje się do mojej jasnej twarzy, a ciemnej reszty :D no i trafiłam na to cudeńko, koloru classic beige.
Zamknięty w wygodnej tubce, z której można wszystko wycisnąć. Nie daje efektu maski , bardzo naturalnie wygląda na buzi, minusem jest to, że minimalnie maskuje niedoskonałości, takie jak np. wypryski - w moim przypadku. 
Nie zostawia smug czy plam, baaaardzo długo utrzymuje się w idealnym stanie , chociaż trzeba go lekko przypudrowywać, jednak warte jest to poświęceń. :) 
Same plusy, cena, wydajność, opakowanie, zapach również miły, utrzymuje się do kilkunastu godzin, jednak to krycie pozostawia wiele do życzenia. Wszystko pięknie ładnie, tylko ten jeden mankament do poprawki jak dla mnie. ;)

// Jako, że pogoda nie rozpieszcza dzisiejszego dnia, postanowiłam spędzić więcej godzin przed laptopem i wprowadziłam tu troszkę zmian, poprawek,itd. Jestem już bardziej obeznana niż na początku i liczę na to, że dalej tak będzie :)
Dziękuję Wam za ponad 200 wyświetleń bloga w tak krótkim czasie! Spełniacie moje marzenie! 
xoxo , Tysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥