niedziela, 4 września 2016

8. Perfecta Oczyszczanie, peeling drobnoziarnisty z minerałami morskimi, krzemionką i lapis lazuli - moja opinia - tysiatestuje

Witam! Dziś kolejny post dotyczący oczyszczania skóry :) Staram się z całego serduszka, by ten blog miał jak najwięcej wyświetleń !

Perfecta Oczyszczanie, Peeling drobnoziarnisty z minerałami morskimi i krzemionką oraz lapis lazuli



od producenta :
Działanie:
  • Delikatnie usuwa ze skóry martwy naskórek
  • Odblokowuje pory, mineralizuje
  • Skutecznie wygładza powierzchnię skóry
  • Dodaje energii i witalności

Składniki aktywne – moc minerałów

Minerały Morskie magnez, wapń, sód i potas chronią naskórek przed nadmierną reaktywnością na czynniki zewnętrzne. Koją uczucie podrażnienia, swędzenia i dyskomfortu.
Krzemionka delikatnie peelinguje naskórek, powodując złuszczanie martwych komórek naskórka.
Lapis Lazuli wzmacnia naskórek poprawiając jego kondycję i chroniąc przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych. Nawilża i przywraca skórze naturalny blask.
Róża Stulistna posiada silne właściwości przeciwrodnikowe, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych oraz działa antyzapalnie.

Skuteczność działania i bezpieczeństwo potwierdzone badaniami. Przebadano dermatologicznie.

Składniki : Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Polyethylene, Glycerin, Propylene Glycol, Lapis Lazuri Extract, Rosa Cetrifolia Flower Extract, Silica, Sea Salt, Mannitol, Cellulose, Tocopheryl Acetate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Panthenol, Allantoin, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Hydroxyacetophenone, Phenoxyethanol, Parfum, CI 77007, CI 42090.



 Co ode mnie - kupiłam, wypróbowałam, a nawet jestem zadowolona ;)
Nałożyłam sobie ten peeling podczas wieczornego prysznica, wyszorowałam pyszczek tak, jak radzi producent. Kiedy zmyłam ,od razu zauważyłam różnicę , moja skóra była mięciutka, oczyszczona. Dokładnie oczyszcza pory. Nie podrażnia! Nie wysusza! Generalnie moja ulubiona, spełnia moje oczekiwania :) Cena też świetna, bardzo dobry zdzierak ! z pozdrowieniami! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥