czwartek, 29 września 2016

24. Nowe gadżety do domu, czyli moje szaleństwo :) - tysiatestuje

Dzień dobry Kochani 

Dzisiejszy dzień zaczął się dla mnie leniwie, wstałam dopiero po 10tej , zrobiłam sobie kawkę, zrobiłam małe porządki w Naszych szafach z ubraniami i zasiadłam do laptopa - patrzę na zegar, a tu już prawie piętnasta hahaha :D
Wczoraj wieczorem wszystko posprzątałam na błysk, więc dziś mogłam zrobić sobie wolne :) 
Przychodzę do Was z postem dotyczącym moich wczorajszych zakupów do domku, trochę chciałam zmienić wystrój, a że do świąt jeszcze trochę, to z lekka ociepliłam klimat związany z chłodniejszymi wieczorami przy świecach i gorącą herbatą w dłoni :)
Nie przedłużając przedstawię Wam teraz co dokładnie kupiłam :)


a'la świecznik z patyków :) 
ramki do zdjęć, jestem w trakcie wywoływania większej ilości, bo oboje uwielbiamy zdjęcia, a dom nimi przyozdobiony ma o wiele więcej uroku i jego wygląd jest o wiele cieplejszy :)




cudna rameczka na zdjęcia, rozkładana, jednak nie trzeba w nią wkładać zdjęć, etykietki włożone w nią również pięknie zdobią :)




drewniany świecznik ze szklanymi wkładami, bardzo mi się spodobał :)





 
kolejny świecznik z drewnem do kolekcji, ten zdobi nasz stół, również ma szklany wkład na 5 podgrzewaczy :)
oczywiście nie omijam nowego obrusa na naszym niskim białym drewnianym stole - jest on czarny z półprzezroczystymi pasami, bardzo ładnie się prezentuje  :)

oraz puchate mięciutkie powłoczki na skórzane poduszki do salonu
 :)
W kuchni również zapanował jesienny nastrój :) 





DIY , wrzos z ogródka poobcinany, włożony do wazonu z wodą i białymi kamieniami na dnie, na około w większym naczyniu żołędzie, kasztany i szyszki z lasu :)


 
okulary, które kupiłam na wyprzedaży, za grosze! wpadły mi w oko ;)





tutaj moje małe DIY, nazbierałam, włożyłam do wazonu i jest piękna ozdoba :)
podoba się?
 pozdrawiam Was i buźkuję mocno! 
xoxo, tysia


27 komentarzy:

  1. biala ramka przesliczna :)
    rowniez musimy zaopatrzyc sie w jesienne gadzety:)

    klaudynka-marcin.blogspot.com pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! mi również się podoba :)

      Usuń
  2. rozkładana ramka na zdjęcia bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również,a kosztowała bardzo malutko :):)

      Usuń
  3. Wrzosy nie gn8ja w domu? Sama chętnie bym postawila u siebie na parapecie czy stole :) piękne ramk!:) uwielbiam ozdabi swój pokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że nie :) nie jest on normalnie w ziemi, tylko poobcinany z takiego dzikiego, jak leśnego, wrzosu i włożony do wody, którą wymieniam co drugi, trzeci dzień i trzyma się super :) wypróbuj! :)

      Usuń
  4. Great photo!
    Wonderful things, they give comfort and originality-home))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jak ja kocham takie gadzety! Wszystkie sa cudowne, mamy podobny gust. Dziekuje za odwiedziny, rowniez dodaje do obserwowanych! A co do aparatu, to Nikon D3300. Pozdrawiam.
    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) aparat - poluję na niego, odkładam pieniądze , jednak zawsze znajdzie się coś ważniejszego cholercia.. ale już niedługo i będę miała! :D

      Usuń
  6. Wszystkie świeczniki są świetne! Można wiedzieć gdzie zostały zakupione te rozkładane ramki ? :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ramki kupiłam w Niemczech, w normalnym sklepie, ale mają je również online, proszę :)
      http://www.tedi-shop.com/catalogsearch/result/?q=rahmen

      Usuń
  7. Ciesze się, że tu trafiłam. Cudowne drobiazgi :* Klimatycznie!
    Również obserwuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, kiedy czytam takie ciepłe słowa! mam nadzieję, że kolejne posty również przypadną Ci do gustu! :*

      Usuń
  8. piękne te dodatki - szczególnie ramki i poduszeczki :)
    http://www.pasjekaroliny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne ramki!
    nataliamarkocka.blogspot.pl
    moze obs/obs?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne dodatki ! Tez uwielbiam ramki :) ta rozkładana bardzo mo się podoba ;) najciekawszy wydaje się jak dla mnie świecznik z patyków ;) dodaje uroku ;) pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) rowniez mi sie podobaja :)
      pozdrowienia!

      Usuń
  11. Śliczne rzeczy <3
    też musze zainwestować w pare nowych rzeczy do domu ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje! kup koniecznie , to daje wiele uroku :)

      Usuń
  12. ramka na zdjęcia jest świetna :) zresztą, wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają :)
    też mam zamiar wywołać zdjęcia :) są bardzo ładną dekoracją
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi sie ona bardzo podobala, nie sadzilam, ze wywola to tutaj taka burze komentarzy, cieszy mnie to niezmiernie!
      zajrze na pewno :)
      buziaki

      Usuń
  13. Piękny blog <3
    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :3
    Zapraszam do mnie :)

    Wspólna obserwacja?


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za takie miłe słowa!
      zapraszam serdecznie w takim razie <3

      Usuń
  14. Świeczniki i ramka! Cudne rzeczy :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥