wtorek, 27 września 2016

22. Nowe kosmetyki :) szminka Essence i podkład Maybelline Dream Satin Liquid - moja opinia - tysiatestuje

Dzień dobry! :) 

Witam Was po weekendzie :) ostatnio dość dużo się u mnie dzieje, jednak panuję nad sytuacją i przychodzę do Was dziś z nowymi postami :)

Pogoda w miarę się utrzymuje, jednak ostatnio poranki wyglądają tak : 













 mgliście :)
Ale za to uwielbiam kolory jesieni, tak jak na przykład ta czerwień na krzewie. Coś wspaniałego <3



Nie przedłużając przechodzę do moich opinii :)





Tak więc numer jeden :)

Szminka Essence w kolorze 21 tres chic












Prezentuje się tak :)
jest to numer : 21 très chic
od producenta : niech miłość trwa...po prostu zakochasz się w długotrwałej pomadce do ust essence.  pomadka zapewni twoim ustom intensywny kolor przez kilka godzin bez konieczności poprawki. jej lekka, kremowa formuła daje uczucie przyjemnego komfortu i ubiera usta w dziesięć niezapomnianych odcieni. bez trudu znajdziesz wśród nich swój wymarzony kolor - od jasnego różu poprzez intensywną czerwień i spokojną jagodę do subtelnych odcieni nude. logo essence na pomadce oraz matowe opakowanie z kolorowym pierścieniem w odpowiadającym kolorze zdecydowanie przyciągają uwagę!

składniki : RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, POLYETHYLENE, MICA, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, AROMA (FLAVOR), CI 15850 (RED 6), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES).



Kolor bardzo mi się podoba, zobaczyłam go w sumie przez przypadek przy przeglądaniu kosmetyków w szafach różnych firm. Przyciągnął moją uwagę :)
Sprawdziłam go na swoich ustach i zakochałam się! Szminka na ustach utrzymuje się rzeczywiście kilka godzin bez poprawek, miałam pomalowane usta - piłam kawę , jadłam ciasto i nic nie zeszło. Poprawiłam dopiero po kilku godzinach, kiedy kolor lekko zszedł. Konsystencja szminki jest lekko kremowa , więc przyjemnie się ją nakłada. Cena około 2,50e , jak dla mnie śmieszne pieniądze:)
Z czystym serduchem mogę ją polecić :)
Na bank do niej wrócę!

Numer dwa!







Podkład Maybelline Dream Satin Liquid 

od producenta : 
Nowy podkład w płynie, dający wyjątkowe wykończenie makijażu.
Formuła z pęcherzykami powietrza: lekkość musu w płynnym podkładzie. 
Zawarte w formule elastomery wyrównują i wygładzają powierzchnie skóry, niewidoczne pory, wyrównany koloryt skóry, efekt porównywalny do techniki "air brush".
Zapewnia satynowe wykończenie: niewidoczne pory, efekt niewiarygodnie gładkiej, subtelnie rozświetlonej skóry.
Polecany do skóry suchej, normalnej i mieszanej.
składniki : 
  • Aqua,
  •  
  • Isododecane,
  •  
  • Cyclopenta Siloxane,
  • Dimethicone,
  •  
  • Glycerin,
  •  
  • Cyclohexasiloxane,
  • PEG 9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone,
  • Butylene Glycol,
  •  
  • Dimethicone Crosspolymer,
  • Disteardimonium Hectorite,
  • PEG- 10 Dimethicone,
  • Cetyl PEG/ PPG-10/1 Dimethicone,
  • Sodium Chloride,
  •  
  • Phenoxyethanol,
  • Polyglyceryl-4 Isostearate,
  •  
  • Caprylyl Glycol,
  • Disodium Stearoyl Glutamate,
  •  
  • PEG-9,
  • CI 77499,
  •  
  • CI 77492,
  • CI 77491/Iron Oxides. (06.08.2009)
Kupiłam kolor o nazwie Sand. Mogę śmiało powiedzieć o nim, że dobrze kryje. Mam mało problemową skórę twarzy, czasem występują wypryski, lecz to związane jest z problemami na tle hormonalnym. Dobrze się go rozprowadza, nie jest matujący, świetnie rozświetla buzię, w połączeniu z pudrem transparentnym zestaw idealny! Nie zapycha porów, utrzymuje się kilka ładnych godzin bez jakichkolwiek poprawek, nie zostawia plam. No jak dla mnie świetny, do tej pory lepszego nie używałam. W dodatku jego piękna buteleczka, w której widać ile produktu zostało wraz z pompką, pozwalającą na wygodne nakładanie - jestem zachwycona :)
Jego cena to trochę ponad 7e. Nie jest źle :)
Próbowałyście coś z tego ? Chętnie poczytam Wasze spostrzeżenia :)

xoxo, tysia

8 komentarzy:

  1. Szminka ma bardzo ładny kolor i fajnie wygląda na ustach, podkład kiedyś miałam natomiast u mnie w ogóle się nie sprawdził i na pewno nie wrócę do niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no każdy lubi co innego, wiadomo :)
      co do szminki owszem, według mnie bardzo fajnie wygląda na ustach :)

      Usuń
  2. Szminka ma ładny odcień, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się spodobało i chyba nie jest źle :):)

      Usuń
  3. Jaki cudowny kolor szminki!! Chętnie bym ją przygarnęła. Obserwuję :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tania, a bardzo fajna, wypróbuj! :)

      Usuń
  4. bardzo lubię markę Maybelline ale z ich podkładami jakoś się nie dogaduję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie bardzo polubiłam i używam na codzień :)

      Usuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥