piątek, 23 września 2016

21. Mam zaszczyt przedstawić Wam.... - tysiatestuje

Witajcie! 

Dzisiejszy post chciałam poświęcić pewnej małej istotce, która ukradła ogromną część mojego serducha. :)
Przedstawiam Wam Czesię :)



Mój mały przytulasek <3
 Była z nami jeszcze jedna świnka, Wanda. Jednak niestety z wielkim smutkiem pożegnaliśmy ją w ubiegłą niedzielę...


------------------------------------------------

Jest to już dorosła świnka, w wieku około 6ciu lat. Ma swój charakterek, jednak jest bardzo przyjazną świnką. Przytula się  kiedy biorę ją na ręce, jest strasznym zmarźluchem, ciągle wtula się w sianko lub kiedy mam ją na rękach, wtula się w moje ubrania :)
Gdy jedziemy do Polski, a mieszkamy na dolnej Bawarii i mamy do domku ponad 1000km, świnki jeżdzą z nami, tzn jeździ już teraz. Mamy dla niej transporter, w którym całą drogę malutka grzecznie sobie siedzi. Kiedy robimy przerwy na trasie, ja również wychodzę ze świnką na dwór, a nawet wypuszczam ją na trawę, żeby trochę odpoczęła , tak jak i my. ;)

18 komentarzy:

  1. Ale cudna świnka ja miałam kilka lat temu podobną tylko rudo - białą i potem dołączyła druga też taka długowłosa ale niestety też musiałam obie pożegnać ale tą pierwszą miałam chyba z 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 lat to dość sporo czasu! ja wcześniej też miałam świnki, ale pojedynczo, to żyły mi znacznie krócej niestety, ale to też może zależy genetycznie, od rasy.. nie wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza jest :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako kto obserwujesz bo nie mogę Cię znaleźć w obserwatorach ?;D

      Usuń
  4. Śliczna świnka :D Ja mam królika, który jest ze mną już rok czasu. Nie wyobrażam sobie teraz mojego pokoju bez klatki z nim w środku. Świetny post! :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byloby tak pusto, prawda? tez sobie nie wyobrazam, taki kochany malutki zwierzaczek <3
      dziekuje pieknie i pozdrawiam rowniez :)

      Usuń
  5. śliczności, kiedyś miałam chomiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja od zawsze zakochana w świneczkach :)

      Usuń
  6. cudowne :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello dear,
    great post!
    I follow you on gfc, I'm very happy if you follow back :)
    A hug!

    www.mammatoday.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hello, thanks so much !
      i follow you too!
      hugs <3

      Usuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥