czwartek, 22 września 2016

20. moja opinia na temat kremu Cien SOS hand concentrate / handkonzentrate - tysiatestuje

Witam Was <3

Miałam okazję wypróbować krem do rąk baaardzo mocno nawilżający :)
Już spieszę by Wam go przedstawić :



Wersja niestety niemiecka, ale już Wam ją tłumaczę :)

Regenerujący krem do rąk, który tworzy na nich ochronną maskę. Idealny zarówno na dzień, jak i na noc. Jego wysoka koncentracja sprawia, że odżywia nawet najbardziej przesuszone dłonie.
Opakowanie to plastikowa tubeczka o pojemności 75ml. Co do KONCENTRATU bo z czystym sercem mogę to o nim powiedzieć, jest gęsty, nie tak jak kremy czy mleczka, dobrze się wchłania, jest porządny a nie jak niektóre, że po prostu z tubki sama woda leci. 
Co do zapachu - no niestety nie urzeka. Nie jest jakoś bardzo nieprzyjemny, kojarzy mi się z maściami dla dzieci, nie przypadł mi do gustu, jednak nie jest to dużym minusem w porównaniu do efektów, jakie daje ;)
Po nałożeniu na łapki czuć różnicę, dobrze się rozsmarowuje, jest tłusty, niczym wazelina. 
Kupiłam go w niemieckim Lidlu za 0,99e .
Cena na prawdę dobra, jak na taki krem. Polecam!

4 komentarze:

  1. powiem szczerze, że ja wcześniej też nie, ale od kiedy wypróbowałam jeden krem do rąk to się przekonałam i teraz chętnie wracam, bo nawet jeśli miałby być bubel - cena nie jest wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach by mi nie przeszkadzał, działanie jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥