środa, 21 września 2016

18. Moja WISHLISTA - czyli co bym chciała, a że już niedługo urodziny... ;D - tysiatestuje

Kolejny post dzisiaj, chciałam przedstawić Wam moją  WISHLISTĘ , zobaczymy ile z tego uda mi się spełnić :)

po pierwsze
piękne, przecudne, przeurocze futereczko w formie kamizelki - cudo! 
Bardzo bym chciała mieć coś takiego na sezon jesień / zima. Na pewno przyda się na chłodniejsze dni. :)

po drugie :

paletka cieni nude make up kit od Lovely 
bardzo chciałabym wypróbować, także czas rozejrzeć się za nią w sklepie i kupić. ;)

po trzecie : 

przykładowy zestaw, ale bardzo chciałabym mieć pędzle do nakładania makijażu :)
staje się to moim ogromnym hobby i dobrze byłoby móc nakładać kosmetyki prawidłowo. Ucieszyłabym się ze zwykłych, najtańszych pędzli. 

po czwarte : 
Tusz do rzęs , Astor 
Big & Beautiful False Lash Look
ciekawa jestem jak sprawdziłby się na moich rzęsach, może będę miała okazję go przetestować :)

po piąte : 
moje małe/duże marzenie , czyli lakiery hybrydowe Semilac <3


miałam okazję wypróbować, miałam robione i sama również sobie nimi robiłam, zakochałam się <3
moja lista tych, które chciałabym mieć : 
 baza, top, 148,126,032,027,130,083,033,165 <3


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. och, kupię na pewno! :D
      urzekły mnie wszystkie kolory, jak na początek to dobre i to, co wymieniłam *.*

      Usuń
  2. piękna lista, spełnienia marzeń, oby wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle i kamizelka wyglądają kusząco ! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. wygrajmy w totka i pędźmy na sklepy <3 hahaha ;D

      Usuń
  5. mnie lakiery hybrydowe nie korcą:D nie umiem wykonywać manicure nimi :D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja baardzo lubię hybrydy, lepsze milion razy od lakieru zwykłego i oczywiście tysiąc razy trwalsze :)

      Usuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥