wtorek, 20 września 2016

16. Soi bodylotion - balsam do ciała - moja opinia - tysiatestuje

 Hej! Dziś przedstawię kolejną zdobycz - balsam do ciała :)



z wygodnym dozownikiem :




Cóż ja mogę powiedzieć.. Zapach bardzo mi się podoba, pachnie owocowo z nutką kokosu. Butelka jest duża, półlitrowa, pojemna, z wygodnym dozownikiem, który umożliwia wydobycie go do samego końca.  Kolor buteleczki to piękny, fioletowo-różowy odcień. Konsystencja według mnie zbyt wodnista, jednak fajnie jest posmarować się nim wieczorem - odpowiednio odświeża, daje kopa tym cudownym zapachem ;) Jeśli chodzi o nawilżenie - nie ma szału, jest inaczej niż nie miałoby być na skórze nic,wiadomo. Lecz może się chować do niektórych, które już miałam okazję używać.
Myślę, że tylko dla tego zapachu kupiłabym go ponownie, bo nie jest jakimś specjalnym super hitem. ;) Cena 1,99e.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥