piątek, 16 września 2016

14. Przyszła paczka od Yves Rocher! - moja opinia - tysiatestuje

Hej!
Ostatnimi czasy dość sporą część moich wolnych wieczorów postanowiłam spędzić na rozsyłaniu maili do firm, by otrzymać coś do przetestowania za darmo, tak jak któraś z koleżanek mi kiedyś poleciła. :)
Jeden z nich poleciał właśnie do firmy Yves Rocher, z której ( ku mojemu zdziwieniu zresztą ) dostałam pozytywną odpowiedź. Zostałam o wszystkim dokładnie poinformowana po czym podałam adres do wysłania i POSZŁO!
Paczuszka przyszła do Polski, gdzie następnie moja Mama wysłała mi ją do Niemiec. Właśnie dziś ją otrzymałam :)























Dziś otworzyłam tylko próbki z zapachami perfum, The Vert , czyli zapach zielonej herbaty bardzo mi się spodobał, a mój Mąż porównał go nawet do mojego perfumu Calvin'a Klein'a In2U :D
jutro mam zamiar użyć podkładu, na pewno podzielę się dalszymi losami próbek, chętnie pobawię się w testerkę :)
Powiem szczerze, że bardzo wciągnęło mnie pisanie tutaj. Satysfakcję ogromną sprawia mi każde jedno wyświetlenie, dlatego też muszę się pochwalić, że Blog istnieje niecały miesiąc, a mam juz ponad 1050 wyświetleń, za które z całego serduszka dziękuję!
Na pewno będę co jakiś czas dodawała nowe posty, tym bardziej, że już zakupiłam nowe kosmetyki i z baaardzo wielką chęcią podzielę się z Wami tym, co warto kupić za niewielkie pieniądze. :)

xoxo, tysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥