czwartek, 15 września 2016

13. Kolejne odkrycie - Kobo Proffesional Face Contour Mix - moja opinia - tysiatestuje

Witam! Muszę z Wami podzielić się kolejnym cudeńkiem do makijażu jaki odkryłam dzięki mojej Przyjaciółce, a mianowicie :


Kobo Professional, Face Contour Mix (Zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy)





opis od producenta : Kobo zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy jest niezastąpiony w makijażu scenicznym i fotograficznym. Idealnie wtapia się w skórę, tuszuje niedoskonałości i przebarwienia oraz pozwala na osiągnięcie efektu perfekcyjnie wymodelowanej twarzy. Do mieszania lub stosowania pojedynczo. Produkt wizażysty.


Co ode mnie : produkt WOW ! kupiłam go w naturze na promocji za 14,99zł, ponieważ poleciła mi go Przyjaciółka. Kiedy zobaczyłam ją Nim pomalowaną, to po prostu odjęło mi mowę! może nie będę go zbytnio wychwalać, spójrzcie na moim przykładzie.
Bez makijażu oraz z nim -> 

no właśnie :D

  • konsystencja odpowiednia, kremowa, łatwo się aplikuje.
  • wydajny
  • cena niska 
  • jasne nie do końca pasują do mojej karnacji ponieważ są odrobinę za chłodne, lecz ciemne BAJKA 
  • po odpowiednim nałożeniu nie ma efektu maski, więc buzia wygląda bardzo naturalnie
  • minusem jest jednak najjaśniejszy kolor, łatwo się rozciera, co czasem powoduje nieestetyczne plamy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥