poniedziałek, 5 września 2016

10. Numer dziesięć - moja wariacja paznokciowa :) - tysiatestuje

Moim małym sukcesem jest post numer 10 - właśnie ten :) Chcę go poświęcić na moją wielką pasję, która powoli staje się moim nałogiem. A mianowicie zdobienie paznokci :) Troszeczkę się pochwalę :) Przejdźmy do meritum :)


Kilka moich prac :)
Zaczęłam od podstaw, nie znając się za bardzo na tym, jak to zrobić. Dostałam od mężusia prezent, zestaw startowy do robienia żeli i hybryd :)
i wzięłam się do pracy. Wszystkie, które zrobiłam dodałam na moje konto na instagramie ( https://www.instagram.com/xdzastafx/ )
Moje aktualne pazurki to te na dużym zdjęciu po lewej. Kolor hybrydy - Senso line pro - 051 :) 
Może podzielicie się jakimiś uwagami ?
Chętnie poprawię to, co robię źle :) 












1 komentarz:

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥