poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Początek początków. O mnie.

Witam! 

Mam na imię Justyna, w tym roku skończę 20 lat i chciałabym podzielić się z Wami moimi zainteresowaniami. Zakochałam się w amatorskim tworzeniu paznokci, gdzie w czerwcu b.r. zaczęłam swoją zabawę :) oraz kosmetyki - chcę je testować i recenzować, byście mogły co nieco zaczerpnąć z moich opinii, może to Was skłoni do pewnych wyborów :) 

Sama czytam ich bardzo wiele i pomyślałam, że może i ja mogłabym zająć się czymś tak pochłaniającym i fascynującym jak pisanie bloga :)
Co więcej o sobie - aktualnie nie pracuję, mieszkam za granicą, mam mnóstwo wolnego czasu, który przeplatam z obowiązkami domowymi, tak więc mogę w pełni oddać swoje wolne chwile i zapełnić je ciekawym zajęciem :)


Od 30.07.2016 r. jestem szczęśliwą mężatką :)

To chyba tyle, czas zacząć!

Pierwszy post już za chwilę! :)

1 komentarz:

  1. Kochana..a gdzie paznokciowe wpisy w takim razie?! :) czekam na nie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥