wtorek, 30 sierpnia 2016

6. Olejek Bioelixire - czyli olejek serum z Biedronki :) - moja opinia - tysiatestuje

Bioelixire, Serum makadamia oil + collagen



Wybaczcie stan moich paznocki - nie mam na nie teraz czasu :D

Silna odżywka do intensywnej regeneracji, nawilżenia i sklejania włókien włosa bez spłukiwania. Serum pobudza cebulki włosów i chroni je przed wypadaniem. Ułatwia stylizacje i rozczesywanie, chroni kolor włosów, zawiera naturalny filtr UV. Działa nawilżająco i daje długotrwały efekt. 

Skład: Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Caprylic/Capric Triglyceride, Perfum (Fragrance), Hydrolyzed collagen, Makadamia Ternifolia Seed Oil, C.I. 26100 (D&C Red n17), C.I. 47000 (D&C Yellow n11), C.I. 61565 (D&C GREEN 6)

Miałam też okazję wypróbować ten : (zdjęcie - Google ) 


Mogę śmiało powiedzieć, że Biedronka mnie coraz częściej zaskakuje i to pozytywnie :)
Przechodziłam sobie koło działu z kosmetykami i znalazłam to cudo. Olejek za UWAGA 4,99zł! Piękny zapach, konsystencja olejkowa - taka jaka być powinna. Wypróbowałam go na moje włosy ( a mam niezłe sianko kiedy nie użyję moich wygładzaczy :D ) i spełnił moje oczekiwania. Nawilża moje suche końcówki, ujarzmia loczki i rozświetla je tak, jak powinien. Nakładam go na mokre włosy na praktycznie całej długości a potem na koniec jeszcze końcóweczki i jest wspaniale :) Wydajny, nie obciąża włosów, są błyszczące, pięknie pachnące, no idealny!
 POLECAM POLECAM POLECAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥