poniedziałek, 29 sierpnia 2016

2. Maybelline The Classic VOLUM' EXPRESS CURVED BRUSH - moja opinia - tysiatestuje

Numer dwa -  Tusz do rzęs od firmy Maybelline 

The Classic VOLUM' EXPRESS CURVED BRUSH - Tusz pogrubiająco-podkręcający 






Kilka słów od producenta :
The Classic VOLUM' EXPRESS CURVED BRUSH marki MAYBELLINE. Pogrubiająco-podkręcająca maskara do rzęs. Posiada rewelacyjną szczoteczkę, która doskonale chwyta rzęsy od nasady, aż po same końce. Efekty widoczne są już po pierwszym pociągnięciu. Kremowa formuła łatwo się aplikuje i dobrze przylega. Nie tworzy grudek, daje efekt spektakularnych rzęs. Produkt testowany oftalmologicznie. 

Mam już go od jakiegoś czasu. Moje rzęski same w sobie są dość długie i gęste ( dla mnie idealne, wystarczają mi ) ale lubię, gdy dobry tusz je odpowiednio pogrubi i wydłuży optycznie głęboką czernią. Ten tusz właśnie spełnia moje oczekiwania w 100% . Żadnych podrażnień, głęboka czerń, fajna szczoteczka zapewniająca łatwą aplikację i uwydatnia rzęski oraz opakowanie w ładnym niebieskim kolorku :) Same plusy, na pewno kupię go ponownie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥