poniedziałek, 29 sierpnia 2016

1. Euphoria Calvin Klein - od Tysi słów kilka - moja opinia - tysiatestuje

Pierwszym kosmetykiem, który zrecenzuję będzie perfum Euphoria Calvin'a Klein'a .



Producent opisuje: `Euphoria` to seksowny zapach działający na wyobraźnię. Został stworzony dla kobiet, które dążą do absolutnej wolności. Są pewne siebie i charakteryzuje je wrodzona elegancja. 
To zapach, którym Calvin Klein zaskoczył wszystkich. Świeży, lekko owocowy sprawia, że poczujesz euforyczny przypływ energii, czerpanej z egzotycznych kwiatów i owoców. 
Flakon, którego inspiracją były pąki orchidei zaprojektował Fabien Baron.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: owoc granatu, daktyle, zielona nuta
nuta serca: kwiat lotosu, kwiat champaca, czarna orchidea
nuta bazy: płynna ambra, czarny fiołek, akord kremowy, drzewo mahoniowe.

co ode mnie :
  • wiadomo + za trwałość, jak to oryginały,
  • piękna buteleczka, zachwyciła mnie jeszcze przed kupnem :)
Zapach bardzo mi się podoba, urzekł mnie swoją intensywnością, lecz nie jest duszący, świeży, mam ochotę wąchać go ciągle. Milo kojarzę go z chłodniejszymi dniami, kiedy za oknem pogoda okropna. W sam raz jako perfum-zima. Kupiłam go tu u siebie, za 30euro , myślę, że to odpowiednia cena za tak dobry jakościowo perfum. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję, że tu zaglądasz!
Jeśli Ci się podoba - obserwuj!
w komentarzu zostaw adres - zajrzę na pewno!
za wszystko się odwdzięczam i jestem tu na bieżąco ♥